• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

LillaG skrev 2010-05-24 08:37:09 följande:
    Är det en sommarsuflett i off white du har oxå? Det ser toppen ut!! Jag har inte fått min nya suflett än, men då har jag nåt att se fram emot
    Näe, detär faktiskt en vanlig canvas suffla i sand.
    Har en sommarsuffla fast i sand men jag är inte helt nöjd med den...tycker att det blir för mycket sol i nacken när man är ute och går om solen ligger på.
  • LR75
    fia87 skrev 2010-05-24 22:33:34 följande:
    Hallå alla bugabooproffs.. Har precis beställt en bee som borde komma hem om några dagar, men så slog det mig att det kanske inte funkar med en skötväska på? Är det så?
     går och går. man kanske inte bör ha en så jätte tung skötväska på en bee.
  • LR75
    straw2008 skrev 2010-05-25 16:57:22 följande:
    Jag ville bara berätta att vi tagit bort våra vingar från beevagnen med mkt gott resultat, de sitter endast med en raksöm så det tar 2 min att sätta på de igen om man skulle vilja. Den ser lite mer ut som nya been och man får ca 6 cm sittyta till på bredden!
    pics please!!!
  • LR75

Joddan - om det bara är en vagn som din mor ska använda så köp något på blocket istället. Kollade för skojs skull och det finns en del ute. bättre att köpa en stabilare typ, brio race, ej scooter eller linande. bättre köregenskaper än en paraplyvagn.

såg dessutom att det fanns en bee+ till rätt lågt pris. och såklart så är det inte min annons.
    www.blocket.se/stockholm/Nya_bugaboo_bee__27771082.htm&w=1

• LR75
    november09 skrev 2010-06-08 19:02:27 följande:
    Okej.. nu har jag varit ute på den första promenaden med min bugga..
    "störde" mig på vissa saker.. hoppas det bara är en vanesak. Tänkte kolla vad ni säger om de sakerna.
    Först att det inte fanns någon titthåll i sufletten. Sen att bygeln inte gick att ändra? tycker den e lite hög... Skulle vilja kunna ta ner den lite. Sen att det känns som att sitdelen är för kort? Upplevde som att min son satt lite som på kanten av en stol. som att de vore bättre om den va lite djupare så att säga. Tänker att han inte är så skyddad typ i höst/vinter utan sitter ganska långt ute?
    Annars måste jag säga OJ VILKEN skönhet att köra! Verkligen skön, lätt, smidig och snygg :D
    Men som sagt.. 3 saker som jag funderar lite på..
    du hade en frog eller hur?
    den är ju lite mindre än cameleon. kanske kan vara därför du upplever den som mindre? skillnaden äre dock inte så stor.
    Saknar inte heller en tittlucka då min tjej sitter vänd mot mig.
  • LR75
    Hhelena skrev 2010-06-09 08:41:02 följande:

Hej! Är nybliven ägare till en Bee+. I slutet av månaden ska vi ut och flyga och jag skulle vilja fråga hur ni andra gjort när ni checkat in Been. Har ni checkat in hela vagnen, alltså med chassit och sittdelen ihopmonterade eller hat ni tagit isär delarna och checkat in dem separat? Och hur gjorde ni med framhjulen? På eller av? (Vi vill inte att använda reseväskan).

varför inte använda väska till vagnen? skulle aldrig våga riskera att flyga med bugga utan att paketera den väl.
  • LR75
    Fröken Småland skrev 2010-06-10 20:32:45 följande:
    Tror att det måste skickas som paket då det är för långt för att skickas som brev. Ergo = snordyrt!
    så då borde 62:- med Schener vara ok då?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21