• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

Xst skrev 2010-04-21 11:48:04 följande:
    Mer Annars bjuder jag på avgiften till psyk !
     frikostigt!
  • LR75
    Stargirl skrev 2010-04-21 19:18:18 följande:
    Ja och satt fast på handtaget....jaja, han vet nog hur den ska sitta egentligen tror jag.
    ja, jag fick också huvudbry när jag såg bilden...
    men hur har han eg fått fast sufflan på styret?

fan jag skulle bli galen om nån gjorde så med min vagn...
    får ju nästan spelet på maken för att han efter snart 1 år fortfarande knappt klarar
    av att varken fälla upp eller ner vagnen.

hoppas nån säger åt honom att det ser helt galet ut...
  • LR75
    mollan nu skrev 2010-04-21 20:58:06 följande:
    vi kan väl skriva kommentarer i hans blogg?
    jag gjorde det, vi får se om det resulterar i något.
  • LR75
    Noas mamma skrev 2010-04-21 22:25:42 följande:
    blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2009/07/min...#comments Här ser man på 2 bilder hur han hade sufletten med liggdelen, alltså fästena innåt i vagnen. Han hade så hela tiden som han hade liggdelen på
    dom ändrade väl mot slutet om jag inte minns fel.

men nu, jag vet inte hur han har lyckats...fäst det på chassit/styret liksom.

karln är inte klok....
  • LR75
    Steph skrev 2010-04-25 23:39:26 följande:
    Hej kan man köpa endast suflett tyg någonstans till cam?? Eller man måste köpa hela toppsätt?? Stephie
    kidzshop.se

under barnvagn - bugaboo - tillbehör - toppset/basklädsel/suflett
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-27 20:35:44 följande:
    annars kan jag ta den för samma pris
    jag bjuder isf högre!!
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-28 14:15:30 följande:
    Klart du gör.. jävla rikemanssvennebanan
    jag tycker om dug oxå {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_heart}
  • LR75
    zasata skrev 2010-04-28 20:24:41 följande:
    fast hjulen skall ju inte vara så mjuka att dom åker ner i springan där..!
    kan du fota skadan och lägga ut i bildtråden?
  • LR75
    jessicav skrev 2010-05-02 15:16:33 följande:
    Hej alla Bugaboo-proffs. Jag skulle verkligen behöva ett expert råd nu. Det ligger en bugga ute på blocket (hoppas nu inte det är en av era:)) som har ett bra pris, men.. Handtaget glipar och de har inget kvitto, vilket får mig att tveka rejält. Plus att jag får köpa till en vanlig suflett då de bara har sommarvarianten. Hmm, vad tycker ni? Är ett glipande handtag (glipar när man drar den uppför trappor) ett stort problem? Instiktivt säger jag själv att det är det, speciellt som vagnen är tre år gammal och de inte har kvitto så borde de också ha köpt den begagnad. Är väldigt tveksam och är ingen expert på det här, därför vänder jag mig till er. Snälla kom med råd om ni kan. /En framtida bugabooägare
    håller med kajsan.
    kvittot hart du ingen nytta av eftersom garantin följer första ägaren och dessutom ändå har gått ut på denna vagn.
    med största säkerhet så skulle du säkert bli tredje ägaren på vagnen.
    jag skulle hellre försöka leta efter en nyare bugga som förhoppningsvis inte har glidande chassi.
    det ska vara väldigt billig om jag ens skulle överväga att köpa den med ett glidande chassi.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21