• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

vart finns det en offwhite suffla när man behöver den som mest???

dagens i-landsproblem.

• LR75
    Xst skrev 2010-05-14 21:20:57 följande:
    tradera?
     nope...finns bara ett topset...och jag är bara ute efter en suffla *snål*
  • LR75
    Xst skrev 2010-05-14 22:36:58 följande:
    köp set sälj av del 2 + 3
    fortfarande snål ;)
  • LR75
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-15 10:17:54 följande:
    finns det inte på kidzshop? De fick in nya förra veckan tror jag det var för de skickade min beställning då som jag ahde gjort. Prova och ring dem och hör om de har några kvar, de kanske bara glömt att uppdatera sin webshop.
    jag får göra det för enligt hemsidan har det inte offwhite i lager.
  • LR75
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-17 21:46:08 följande:
    Tänkte ställa in ett cam chassi i duschen, bör jag ta av hjulen innan? Eller hur gör ni rent det på smidigast sätt?
    jag torkar mitt chassi med trasa (både fuktig och torr) och däcken diskar jag för sig.
    fast jag är av den petiga sorten...vet andra som kör det i duschen.
  • LR75

jag som pedantsköter min bugga håller på att bli tokig...

trots att jag siliconar så gnisslar min vagn så jag håller på att bli galen...jag lyssnar och sprejjar...rullar och lyssnar...och fan gnisslet är kvar.
    har sprejat överalt...

råd någon??

• LR75
    Joddan skrev 2010-05-18 15:18:23 följande:
    Har lite svårt för röd till denimen. Har haft rött topset och parasoll (som jag har kvar) men tycker det blir så marint (båtliv). Tror jag ska köpa offwhite dyna och parasoll. Eller gul!!! fast troligast offwhite! Ursnyggt! Så om man inte kan matcha basen får man köpa dyna o matcha parasollet med :0)
    röstar helt klart på offwhite!!!
  • LR75
    Kavat skrev 2010-05-18 15:22:15 följande:
    Har du gått efter instruktionsbokens rengöringsinstruktioner?  Jag gav "Bugga-kitet" till maken och han blev impad faktiskt och gjorde enligt boken och nu är den ljudlös! Knarrade rätt bra innan i plasten? "runt" de små hjulen.
    jag har ju inte service kittet...

men jag och svägerskan lyckades lokalisera gnisslet.
    var ett bakhjul...
    nu äe det rengjort och urblåst så nu är gnisslet borta.
  • LR75
    Joddan skrev 2010-05-18 23:33:26 följande:
    va bra, att han sover gott i den nu alltså.

vill ha en vanlig suffla i offwhite...måste ringa kidz och se om dom fått in det.

nu vaknade vattkoppemonstret!

på återseende!
  • LR75

har lagt en beställning på en sandfärgad sittdyna idag. inser att jag bara måste ha en för sova utan kläder mot canvas blev rätt svettigt för becco.
    men att den inte kommer i brunt känns tråkigt...nu måste jag ju köra med sandfärgad suffla då jag har svårt att blanda för många färger *skadad, jag vet*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21