Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Noas mamma skrev 2010-04-08 20:43:19 följande:
    asså jag såg inte inslaget själv, men min lillebror (15år även han har tydligen blivit skadad ) hävdade i dag att det var en Diva på bilden! och att de va därför han inte panik ringde till mig Men i tidningen i dag var det en bild på en mamma med en UJ och en cam i bakgrunden. de kanske var den bilden som visade på TV oxå??
    Hjälp, tänk om jag såg fel???

Jag satt på Volvo och väntade på min bil i två (!) timmar och slösurfade samtidigt som nyheterna gick på teven i ett hörn. Tittade upp när jag hörde "barnvagn" (såklart {#lang_emotions_dreamer}) och såg bilden snabbt från sidan.

*gömmer mig tills klarhet är bringad*
  • Fröken Småland

Den gamla brädan är lite längre och följaktligen lite klumpigare när den är uppfälld. Sen är den döden att sätta fast då man måste lägga hela vagnen på sidan. Däremot är den antagligen precis lika bra köregenskaper som den nya och ett fördelaktigare pris.

• Fröken Småland

Stinamaria: jag var på mässan igår. Det var väl helt ok men de gav inga goodiebags i år, det tycker jag var snålt. Gratis nappar delade de ut, och Huggies gav en liten påse med bl.a. en barnbok. Annars var nog det mest spännande att få klämma på nya Bee. SJÄLVKLART följde det med en hem

• Fröken Småland
    Srandra skrev 2010-04-10 12:52:23 följande:
    sålde dem åkpåsar?
    Shit, det glömde jag att kolla! {#lang_emotions_surprised} Jag var som förtrollad av Been {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fröken Småland
    Ellisizza skrev 2010-04-10 18:35:31 följande:
    Ingen som svarade på mina frågor MEN det gör inget för vi åkte och kollade på nya bee råkade visst bestämma oss illa kvickt när vi hörde att det var den sista de hade hemma. Så nästa vecka flyttar den in *Längtar*
    Grattis! Vad blev det för färg?

F'låt att vi inte svarade på dina frågor {#lang_emotions_embarassed}
    passau skrev 2010-04-10 19:11:42 följande:
    vad är det för prisskillnad på nya å gamla bee?
    Gamla Bee reas ut här och där för 3.500 för demoex och nya kostar 5.990 enl Mölndals Baby och Barn men Toddler och Kidzshop tar 90 kr mindre *snål och sur*
  • Fröken Småland

Passau: Du passerar väl Varberg ibland? Där hade de en röd och en blå demo-Bee kvar för en vecka sen för 3.500 kr.

• Fröken Småland
    mollan nu skrev 2010-04-10 22:45:02 följande:
    ja just ja, då är den perfekt.  Idag tyckte min mamma hon var rolig, vi satte August i ett babyskydd från slutet av 90-talet när vi åkte till min morfars hus 5 km bort. Jag tyckte vi skulle ha med vagnen då han behövde sova, så kunde jag gå tillbaka. Men mamma tog med sulkyn jag hade som liten. Så satte hon babyskyddet där i, passade perfekt. Fick givetvis höra: "Vad ska man med dyr bugaboo till när det här funkar så bra".
    Haha, men det var faktiskt en del bra grejor förr
  • Fröken Småland

Dagens outfit. Har spammat bildtråden med bilder av flera olika parasoll om någon nu händelsevis är intresserad av sånt. Jag är det eftersom jag ääälskar att det börjar bli dags att använda parasoll

• Fröken Småland
    lillaknytet skrev 2010-04-12 09:28:23 följande:
    När ändrade ni från liggdel till sittdel?
    De allra flesta har bytt när barnet varit 4-6 månader.
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2010-04-13 10:39:43 följande:
    Jag undrar om det där med att packa i travelbagen? Har de rätt att plocka ut saker som faktiskt inte hör hemma där? TOM kasta saker? VI åker till miami i sommar o tar nog med både bee o p&t o då blir det två bagar o alltså MKT man kan packa däri....
    Det är klart att de inte kan kasta saker, det värsta som kan hända är att du får betala för den extra vikten.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21