Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Såg ni SVT:s inslag om tio underkända barnvagnar idag? De hade en Bugaboo på bilden före inslaget men Bugaboo var inte ens med i testet

• Fröken Småland
    lillaknytet skrev 2010-04-08 08:31:43 följande:
    Hej! Ny på denna bugaboo-tråd. Först måste jag säga att jag älskar min vagn Nu till frågan  Hur gamla va era barn när ni ändrade till sittdelen från liggdelen? Slänger in en till fråga:  Hur rengör ni era vagnar?  Det börjar ju bli vår och vår vagn är riktigt skitig efter vinterns slask. Annica
    De flesta byter runt 4-6 månader men avvikelser finns både uppåt och nedåt. Chassit åker in i duschen och sen skall alla skruvar och leder siliconsprayas, dock ej bakhjulens lager som är självrengörande. Alla textilier går att tvätta i 30 grader utan sköljmedel. Grattis till din Bugaboo!
  • Fröken Småland
    lillaknytet skrev 2010-04-08 08:58:21 följande:
    Det är ju helt galet att man kan ställa den i duschen Då blir det siliconspray inhandling sen blir det vårstädning av vagnen
    Det kan man nog med alla chassin Men var försiktig med alltför mycket vatten på skumgummit utan torka med en fuktig trasa på de delarna istället.
  • Fröken Småland
    lillaknytet skrev 2010-04-08 09:08:41 följande:
    Tack! Jag satte på dom små hjulen för nån vecka sen och tycker att dom "gnisslar" från dämtningen, ska man spraya där med? 
    Japp, i synnerhet på dem
    skrutthumlan2 skrev 2010-04-08 09:12:05 följande:
    någon som har handlat bugaboo tillbehör från någon engelsk hemsida som ni kan rekommendera? vill kolla upp om det är ngn pris skillnad mot i sverige nu när pundet står så lågt.....
    Kolla med www.pramworld.co.uk. De är bra.
  • Fröken Småland
    lillaknytet skrev 2010-04-08 09:28:11 följande:
    Tror jag har hittat min favorit tråd här på FL
    Japp, vi är bäst {#lang_emotions_cool}
  • Fröken Småland
    skrutthumlan2 skrev 2010-04-08 17:43:25 följande:
    åh, va jag är besviken!Hittade en sådan här på pramworld (tack för tipset fröken småland) men den verkar ju inte funka till bugaboo cameleon...varför inte???www.villamagnolia.se/ProductDetails.aspx?prod...
    Jag vet faktiskt inte varför men det skall inte funka något vidare tyvärr Hade ju varit en riktig höjdare om det hade gått.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21