Bugaboo-tråd nr 21
Det stämmer som Asereht säger att den var ljusgrå med marin foder. Åkpåsen som hörde till var marin med ljusgrå foder. Den jag länkade till har jag aldrig sett tidigare men det betyder ju inte att den inte har funnits 
Det stämmer som Asereht säger att den var ljusgrå med marin foder. Åkpåsen som hörde till var marin med ljusgrå foder. Den jag länkade till har jag aldrig sett tidigare men det betyder ju inte att den inte har funnits 
K Kavat: Jag har inte sett nya cocoonen IRL men jag gissar att den är lite rymligare vilket är välbehövligt då den gamla var löjligt liten och smal. Det som stör mig är att de inte heller denna gång satt dit bärband och bottenplatta men samtidigt så är det väl inte den funktionen som är den viktigaste. I den gamla Bee funkade P&Ts lift riktigt bra om man vill ha en lift som man kan bära men det är nog inte så viktigt för dig gissar jag. En annan sak som jag inte gillar är att nya Bee har betydligt sämre liggläge, även om det är någorlunda. Enligt Bugaboofolk skall det bara skilja någon enkel grad men jag tycker att det är ganska stor skillnad faktiskt.
Och just det; när de är rena sen så kan man sätta dit piprensare i naven så att smutsen håller sig borta
Oioi Hobo är stooor men Bee är stadig så det går riktigt bra. Jag kan försöka knäppa en bild i morgon om jag kommer ihåg det. Påminn mig gärna!