Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

Rost tips:

Gnugga bort rosten med lite Aluminiumfolie, det brukar hjälpa.
    Sen kan man förebygga genom att smörja de utsatta delarna med lite vaselin.

Jo just det!
  • Kajsan
    Tant Pruselius skrev 2010-12-15 12:10:22 följande:
    vill du gifta dig med mig? I love dessa tips!
    Okej
    Jo just det!
  • Kajsan
    Bellbox skrev 2010-12-15 12:21:03 följande:
    *chockad* jag hade väntat mig att du skulle svara henne "nej men vi kan väl fortfarande vara vänner" typ Drömmer
    Skål skål 6 Grattis till er stundande förlovning in Bugga-land
    Jag livingontheedgar.Drömmer
    Jo just det!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-12-15 12:41:52 följande:
    Det var själva sittplattan man inte kunde dra ut, den var på innersta läget hela tiden.

Vi har alltid haft vår på innersta läget, fast vår var hel :O)

Vagnen såldes för 900 kr o en helt ny sitdel kostar 500 så det hade ju knappast varit någon big deal...
    En ny sittdel kostar mer än så tyvärr
    Jo just det!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-12-15 13:06:31 följande:
    Jaha inte till gamla bee i alla fall.
    Nä, den var nog billigare
    Jo just det!
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 02:19:15 följande:
    någon som har den nya bugaboo bag? i canvas eller läder? erfarenheter? hur sitter den på vagnen? tycker axelbandet är så brett...

behöver ny skötväska och tycker den är rätt snygg. men vill gärna ha lite input innan :)
    Jag har den både i canvas och läder och den sitter bra på vagnen, bandet är så brett att det liksom vilar mot handtaget och glider inte, särskilt eftersom det liksom är gummi på baksidan som stopp.
    Och dessutom är den suverän att ha över axeln, tvärsöver kroppen om man behöver båda hädena fria ( vilket man ofta behöver om man har barn och ingen vagn med sig )
    Jo just det!
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 15:07:02 följande:
    fy sicket fusk med både canvas och läder ;) blir lite avis ;)

har du den stora i läder eller den som är samma size som canvas? vilka färger har du?
    Jag har den vita i läder och den svarta i canvas
    Jo just det!
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 19:08:40 följande:
    Det är de två jag velar mellan. Men då jag eg inte är ett större fan av skötväskor så blir jag lite snål. Därför lutar det åt den svarta i canvas. Men hade velat ha en annan kontrastfärg ist för orange... Typ röd :)
    Skulle jag välja en av dem så skulle jag ta den vita, den är ju lite skojig liksom
    Jo just det!
  • Kajsan
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Berätta! Hur?! Har du polisanmält?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Fröken Småland skrev 2010-12-23 12:48:32 följande:
    Nu måste jag ge mig in i diskussionen. Först och främst vill jag klargöra att jag inte har något alls att göra med annonserna som diskuteras, dvs jag har ingen aning om de är seriösa eller inte. Däremot vill jag säga att jag vid flera tillfällen haft både två och tre buggor här hemma och det kan man ju diskutera hur normalt det är. Men det är fullt möjligt och jag har aldrig idkat några skumma affärer.

God jul!
    Håller med, samma här ! {#emotions_dlg.flower}
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21