Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

jessicav skrev 2010-05-02 17:46:41 följande:
    tack för era svar! Kvitto tänkte jag ha (ifall garanti fanns kvar) så jag kunde byta chassit. Men som ni säger, ett handtag som inte är helt hundra är inte bra! Tack för hjälpen, jag letar en nyare bugga.
    Det spelar ingen roll om det är inom 2 år, garantin gäller alltid bara första köparen oavsett om man får kvittot med eller ej.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:08:45 följande:
    Låter för bra för att vara sant! Wiho jag beställer en Bee!
    Ja alltså de köper ju den via babytrader .
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:20:40 följande:
    Nä aldrig någonsin! Men så fort jg får såld min UJ så ska jag in där igen och klicka hem en. Ist för att beställa från England som jag tänkt...
    Fast det blir ju samma pris som att klicka hem den från england och den kommer ju från samma ställe
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:32:26 följande:
    Jaha.. Tänkte att de är bättre eftersom de är "svenskt". Men de kanske blir detsamma med frakt o så? Har iofs bara bra erfarenheter av PW men vi får se . 
    Ja alltså det är ju inte en svensk webbutik.
    Visst är det billigt, men det blir ju lika krångligt som andra utländska sidor om man behöver reklamera eller så.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:54:15 följande:
    Jag har reklamerat till PW, de gick bra. Behövde bara skicka lite foton på problemet. Nästan jobbigare när jag skulle reklamer chassit här på svensk websida. Som ville att jag skulle fota mitt glidande chassi. Hahah! Nä då blev jag putt o bad dem lita på mitt omdömme!
    Ja jag har också haft lätt att reklamera till utlandet
    Men man ska vara medveten om att Fruugo varken är en webbutik eller svensk bara .
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pepparkaksdeg skrev 2010-05-04 16:34:51 följande:
    Och jag tänkte att det kanske blir för varmt med svart till sommaren Men det blir svart här också,för jag klarar inte heller av nyansskillnader! Så himla bara att du upplös om detta! Annars hade jag också stått här och morrat om några dagar när vagnen dimper ned +ett parasoll som inte matchar helt perfekt!
    Svart är ju snyggast till, går bra ihop med varukorgen!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Moltan skrev 2010-05-04 20:29:18 följande:
    Någon av er som har erfarenhet av och har beställt från kidzshop? Är det bara dom som har leverans i princip direkt?
    Jag har bara bra erfarenheter därifrån, och de skickar nog lika snabbt som alla andra svenska butiker.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Moltan skrev 2010-05-04 20:58:33 följande:
    Men alltså 8-10 veckor är ganska ovanligt. De flesta har ju vagnar inne i butik, vart bor du?
    Jo just det!
  • Kajsan
    JuniMamma28 skrev 2010-05-04 21:13:51 följande:
    Tack för era snabba svar =) Jag fick höra av mina kompisar som nu nu försöker vara "experter" att den där funtionen inte alls används och att de ALDRIG hade saknat den funktionen. Men jag är av eran åsikt, jag tycker att det låter super praktiskt. Jag kommer dessutom att ha egen bil under mamma-ledigheten så jag tror absolut att jag kommer att ha användning för den. Då ska jag fortsätta att argumentera för adapter till min sambo. Han vill bara mitt bästa så jag tror inte att det blir svårt att få igenom =)
    Känns som att det främsta argumentet är att den kostar typ 450 kr , så lite att det inte är nåt att argumentera om
    Jo just det!
  • Kajsan
    Moltan skrev 2010-05-04 21:27:38 följande:
    Ja då förstår jag varför du väljer en nätbutik!  Du får kolla runt vart de har den du vill ha inne helt enkelt!
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21