Bugaboo-tråd nr 21
Joddan: Vilken skönhet
! Inte alls avis...
. Jag som alltid hatat allt med syskonvagnar att göra önskar nu att dottern var en mindre treåring och inte passerat maxvikten för Donkeyn! Vill också prova en sån ju
!!
Joddan: Vilken skönhet
! Inte alls avis...
. Jag som alltid hatat allt med syskonvagnar att göra önskar nu att dottern var en mindre treåring och inte passerat maxvikten för Donkeyn! Vill också prova en sån ju
!!
bohus: Jo de passar egentligen bara till Frog men om man sätter möbeltassar mellan ska de tydligen passa till Cameleon också.
Joddan: Nä inga tvillingar eller fler barn här tror jag tyvärr. Lillebror är snart tre veckor och just nu har jag svårt att tro att det blir fler. De två jag har nu är bra för mig... Dock inte för mitt barnvagnsintresse
hjärtan81: TriLogico och Logico S dvs babyskydden passar med den adaptern. Ett av de bästa tillbehören till vagnen enligt mig
!
Sara E: Jag hade en Buppa påse till min Swift för två år sen och hade den ett tag i Cameleonen också. Den satt helt okej i sittdelen, lite stor men gled inte allt för mycket då den inte är glansig. Om du vill kan jag sätta in en bild på hur den såg ut lite senare, dock var den en annan färg.
Badankan: Jo man får trycka rätt hårt men inget som besvärar ändå, det är ju för att den ska vara helt stum och orörlig från adaptern. Antar att det är så med de flesta babyskyddsadaptar som fästets på liknande sätt.
Bara Bugaboos egna mugghållare passar på vagnarna pga av chassits form.
bohusbebis: Diskmedel brukar vara det ultimata mot fettfläckar. En droppe på varje fläck och sen tvätta som vanligt
Lilla My: Jag tycker också den håller sig dåligt och måste alltid spänna om den när dottern kliver av och den ska vara uppfälld. Problemet (på våran iaf) tror jag är att spännet släpper lite hela tiden när den är nedfälld dvs att spänner är för vekt.
Angående det svarta chassit: Kört vagnen i 1,5månad och tycker inte det verkar bli lättare repigt än det silvriga (haft en Cameleon innan med det vanliga chassit). Däremot syns "fettfläckar"/ fingerkladd mycket lättare på den men det går ju att torka bort och kan påpeka att jag är nästintill pedant