• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan: Tänkte på de också men gissar att Jean1 tänkte på ett i "grund" färgerna .

• imaj

Apropå det evigt uppkommande ämnet skötväskor ... Någon som testat 10-gruppens väskor på Cameleon?

Funderar på en men blir osäker om väskan i XL blir för stort och storleken mindre blir för liten i proportion.

• imaj

Joddan: jo det är ju en spekulation kring det men inget som är fastställt tror jag? Eller? Hursomhelst så gillar jag sittdelstyget men det är ju bra om de tar bort det då kanske de gamla seten med sittdelstyg reas ut *hoppas*

• imaj

Grattis Liten Mjau!!

Och grattis Joddan till ditt kap ! Kan du testa fästa den på liggdelen och se om det funkar ?

• imaj

Starliiight: Jo bytesrätt har du inom 14dagar. Detta står på deras hemsida och enligt distansköpelagen (eller något sånt) har du alltid rätt att byta en vara inom 14dagar .

• imaj

Joddan: Den låter ju super den där organizern! Du måste fota imorrn ! Ska också ha dottern på ståbräda och ser samma problem med skötväska.. Funderade på att sy en egen liten väska men det kanske blir en organizer istället trots att jag hade velat ha den i någon rolig färg.

• imaj
    Joddan skrev 2011-06-18 09:46:39 följande:
    Har fotat lite och lagt in bild i mitt galleri! Jag vet dock inte hur man gör för att få in dem i bildtråden. Men feel free!

Om ni vill se den på andra sätt får ni säga till för jag kom inte på ngt annat! Kanske borde provat den på Been...Drömmer 
    Fin fin väska tråkigt dock att den tog så stor plats om man har den i fotändan på liggdelen, funkar ju inte riktigt att ha ståbräda och väskan . Då får jag helt enkelt satsa på en annan väska.

Tack för bilderna !! Gud vad fin din groda är! *avis*
  • imaj

jobbel: Det stämmer. Den gamla passar bara Frog, Gecko och Cameleon. Den nya passar alla.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21