StaffenAssar skrev 2010-10-04 21:21:07 följande:
Ska erkänna att jag "råkade" impulsshoppa en uj i fredags... Behövde en vagn som sambon kan jogga med, och först tänkte vi köpa någon billig variant, men sedan kände jag att nää jag kan inte köpa något billigt fult med kasst andrahandsvärde... Så nu är hallen proppfull med vagnar. Sambon blev väl inte riktigt så glad som jag ville att han skulle bli, men men... Och O kan bara sitta i den kortare stunder, men 40 minuters joggingpass går ju bra

Och jag tycker den är snygg. Fast hjälp vad stor den kändes jämfört med buggan

mmm eller hur att du "råkade"
jag har funderat på den också, tyop ops jag råkade och så ska maken bara rycka på axlarna...men jag tror inte jag kommer undan med den....
men jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
men jag har ju haft en förut och jag tycker nog inte den är så stor. den uppfyller våra behov bättre än en bugga just nu...eller alla andras behov. för jag tcker det är jobbigt att va på jobbet och veta att mormor är hemma och håller på med vagnen...hon är inte vän med bromsen så jag är rädd att hon ska bryta av den osv...
men jag måste bara få det feta arslet ur vagnen och kränga buggan först. funderade på ett change men fick inga napp.
men jag vill inte köpa den nya uj...vill ha den gamla (alltså den som inte är så p&t-ifierad) vilken har du köpt?