• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

signea skrev 2010-04-12 20:04:41 följande:
    Ni som har skötväskorna hängades på vagnen, vad har ni för väskor? Tycker Bugaboos egna är lite väl stor.
    jag har en petunia, en skip*hop duo deluxe, en skip*hop saddle bag men favoriten just nu är min ceannis väska i brunt med medaljongmönster i modellen sac bag. hänger den med mina petunia-krokar.
  • LR75
    Nathalie Löwqvist skrev 2010-04-13 23:14:33 följande:
    Nån av er måste kunna hjälpa mig? Det är så här att jag har gjort rent mina swirvell hjul och även då tagit bort allt hår som fastnat runt kullagret. Sköljde av dom under varmt vatten och lät dom torka. Och nu när jag satt på dom så går det jätte trögt att köra :( Någon som varit med om liknande? Kan man smörja med olja? Tacksam för svar!
    spraya en massa med siloconspray, det borde fungera. men se till att du inte får det på golvet för då blir det halt som på en skridskobana.

fungerar inte det, snurra och spraya och snurra och spraya igen.
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-15 08:06:49 följande:
    Försöker du ge mig mardrömmar?
    men vadå, det är ju jätte snyggt med hängig sliten svart fleece och lila kanter
  • LR75
    Kajsan skrev 2010-04-16 15:17:16 följande:
    Haha, jag har tagit foto på skiten , mest för att sätta på kylskåpet för att påminna mig själv om att man faktiskt får skylla sig själv när man lämnar typ nagellack framme
    lägg ut det i bildtråden så vi andra får oss en tankeställare också...

har varit med om nagellacks-öden två gånger. första gången målade tjejerna om badrumsgolvet med neongul och neon rosa...andra gången fick hallgolvet sig en omgång med vinrött.
    som tur e så är det ju ytor som gått bra att få rena...hade det varit min väska
    hade jag legat nerbäddat i sängen nu, helt deprimerad.
  • LR75
    Onyxia skrev 2010-04-17 15:44:46 följande:
    Någon som har något super expert tips på hur man lätt får bort hårstrå osv som satt sig i dem små hjulen på en Cam?
    och en nagelsax av den gamla sorten som är lite rundad i bladet lr vad man nu ska kalla det...och så ska den vara vass.
    jag kör med den och pincett.
  • LR75
    Bellbox skrev 2010-04-18 13:09:47 följande:
    MEN är det inte just sol-suffletten vars "luftgaller" klibbar ihop sig om man kör i maskin?? Eller har jag fel? Har för mig att det var enbart handtvätt? (rätta mig gärna!)
    det var något nytt, mitt har inte klibbat ihop iaf.
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-20 09:09:29 följande:
    Kan om man inte har smak Våga vägra hängig klädsel
    så en urtvättad hängig svart fleece med lila kanter är inget man kan lura på fröken? {#lang_emotions_wink}
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-20 11:48:38 följande:
    *ger onda ögat åt*
    puss på dig!
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-20 13:38:00 följande:
    är och förblir en fröken *ung*
    precis, fröken!
  • LR75
    Shoegirl skrev 2010-04-20 13:10:42 följande:
    frun, faktiskt. *vet*
    vet också, men för mig är hon en fröken.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21