Bugaboo-tråd nr 21
Jag menar att det stör mig än nog för att jag är nästintill pedant
Jag menar att det stör mig än nog för att jag är nästintill pedant
sara007: Kul med en till från Norrbotten! Vi är ju inte allt för många, än så länge, som kör Bugaboo. Vet tyvärr inte om Voksi passar men skulle tro att den gör det i liggdelen iaf då liggdelen är ovanligt stor. Bugaboos egna gamla åkpåse är rätt varm men de kallare dagarna kan man behöva komplettera med en extra filt. I höstas kom dock en ny och den sägs vara varmare, har dock ingen erfarenhet av den än.
Grattis till Bugaboon förresten! Vilken färg blev det?
Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att den klarblåa sufletten på tradera är uppe i 680;-?! Det är ju 180;- mer än nypris och bilden är ju inte ens bra...
*OBS ej min annons!*
Jag har haft Wallaboo, sitter bra i sittdelen då den är formad och dessutom inte glider. Köp bara inte den svarta då den inte är svart (den enda anledningen till att jag sålde våran). Men den är riktigt mysig!
Kan kika imorrn om jag har någon bild på datorn om du vill så får du se hur den ser ut
Om de gör en reklamation får du ha kvar din vagn till det nya chassit kommit och sen bara byta. Du står därmed aldrig utan vagnen
!
Mitt ser inte heller ut så där och här höjs och sänks handtaget nästan för ofta...! Men det borde gå på reklamation.
Jag har dock märkt två andra saker jag stör mig på med det svarta chassit; fingeravtryck syns massor! Och gummit på handtaget glider mycket lättare än på det silvriga vilket gör att jag går och drar till det jämt!
oliviabirgitta: Nej det går det inte, det är suflettbågarna som håller upp regnskyddet.
Det är gör att delen upptill är vänd åt fel håll. Den delen är inåt med ska vändas så den hamnar över ryggstödet. Dvs den passar Cam, Gecko och Frog.