• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Ligger en svart frog på blocket nu i Danderyd för 3700:- i nyskick !
    Var det inte du Joddan som ville ha en ?!

• Joddan

Lauralee

Det är ett mellanläge man ska ha i för att fälla den helt fram. Alltså spärren man drar för att fälla ska inte vara helt i "botten" utan lite över.
    Har haft samma "problem" tills jag fick höra om "mellanläget". JÄTTEsvårt att förklara dock! Hehe...

• Joddan

Jo har haft kontakt med henne o skulle se på den udag. Men kände inte för att åka 1,5 timma kommunalt med två barn. För att kanske finna den sämre skick än uttalay. Hon vill inte skicka bilder ens

• Sweetheartno1

Joddan: Konstigt att hon inte vill skicka bilder när du är intresserad ! Skumt ! Förstår att du inte vill ut å åka med två barn!

• Sweetheartno1

Använder ni plastad frotté i liggdelen eller har ni "bara" madrass och lakan ?

• imaj

Sweetheart: Bar madrass och lakan. Det är ju trots allt väldigt sällan det händer olyckor plus att madrassen och överdraget är tvättbara. Har svårt för plastad frotté, är så kladdigt/ varmt att ligga på och speciellt nu när bebisen kommer mitt i sommaren.

• Sweetheartno1

imaj: Ja jag tänkte också på det. Känns lite som att man förstör madrassens funktion också ! Jag struntar i en sådan.

• Joddan

Ja skulle jag åka skulle jag såklart åka utan dubbelduon fall de skulle bli köp. Men jaja. Ser att hon sänkt priset nu 300:-. Men jag hade prutat 500:- redan .
    Undra om man kan beställa ny frog från pramworld eller så?

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-06-06 18:57:47 följande:
    Ja skulle jag åka skulle jag såklart åka utan dubbelduon fall de skulle bli köp. Men jaja. Ser att hon sänkt priset nu 300:-. Men jag hade prutat 500:- redan .
    Undra om man kan beställa ny frog från pramworld eller så?
    Frog finns inte i England heller, ska du beställa en ny så är det usa som gäller.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Joddan

Hmmmm... Jo eller kidz men där skulle den nästan kosta lika som cameleon och dessutom bara i plommon... No black!
    Väntar på ett fynd, jag har ju två andra vagnar att leka med tills vidare