• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sara1981

Är såå sugen på att sommarpiffa min bugga, men har ju liggdel just nu som inte alls är lika skojig och enkel att variera...
    Vagnen är just nu helbrun, tips emottages tacksamt...

Amilia 2006 Max 2008 Freja 2011
  • Asereht
    sara1981 skrev 2011-06-07 12:48:38 följande:
    Är såå sugen på att sommarpiffa min bugga, men har ju liggdel just nu som inte alls är lika skojig och enkel att variera...
    Vagnen är just nu helbrun, tips emottages tacksamt...
    Sufflett och/eller liggdelslock i glad färg gör ju mycket. En glad filt i vagnen livar också upp tycker jag.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • sara1981

Jo, den rosa sufletten åker nog på tror jag, eller sand-liggdel och vit suflett Obestämd.
    Måste iaf köpa ett nytt parasoll tror jag bestämt!

• Duntoffla

Brunt och rosa är ju fint ihop. Eller orange suffla om du har. Eller varför inte brunt och offwhite

Själv är jag sugen på en orange Sittdelarna till min röda eller rosa suffla.

• sara1981
    Duntoffla skrev 2011-06-07 13:20:03 följande:
    Brunt och rosa är ju fint ihop. Eller orange suffla om du har. Eller varför inte brunt och offwhite

Själv är jag sugen på en orange Sittdelarna till min röda eller rosa suffla.
    Jag sålde min orangea suffla tyvärr, är supersugen på orange bas jag med, men maken har inte fallit för min övertalning (ännu)
  • Duntoffla

Sara- då är det bästa att bara köpa själv är jag för snål just nu och sparar slantarna till annat. Men sugen är jag...

• 3småttingar

Jag har grå bas och rosa topp i liggdel eftersom min dotter precis har kommit :) Men vilken färg på parasoll hade ni köpt? Och tips om skötväska som passar fint till?

★Edwin 06, Ella 08 & BF 26 maj 2011 ★ snuttanslife.blogspot.com
  • Fröken Småland
    3småttingar skrev 2011-06-07 14:26:22 följande:

Jag har grå bas och rosa topp i liggdel eftersom min dotter precis har kommit :) Men vilken färg på parasoll hade ni köpt? Och tips om skötväska som passar fint till?

Jag skulle gå på rosa, jättefint och somrigt! Grattis till dottern

Har du kollat på Ju-Ju-Be:s väskor? Eller kanske en OiOi eller Petunia Picklebottom?