• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo

Asereht! Vilken perfekt studentvagn, svenska flaggans färger, du är ju helt geneal *gillar*

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Hoppfullheten

Kollade just runt på nätet. Hittade bugaboo skötväsklock på rea! Fleece i sand och rött, och även canvas i rött. Kostade bara 50 kr! Dock är frakten 99 kr. . .  Kanske ska köpa 2 för det ska löna sig, hi hi. . .Vad är bäst, canvas eller fleece?

• standby

Canvas, fleece drar åt sig mkt damm, hår osv och en väska ställer man ju ifrån sig p golvet.
    Sen ska det ju matcha vagnen också.. Välj efter det! Mitt lock i fleece är svart så då syns det ju mkt m damm. Sand klarar sig säkert bättre.

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-06-08 08:12:51 följande:

Asereht! Vilken perfekt studentvagn, svenska flaggans färger, du är ju helt geneal *gillar*

*gillar oxå*Hjärta
  • Dunderklumpen
    thisissarah skrev 2011-06-08 08:43:49 följande:
    Vad är remmen längst ner på sittdelen till för?
    Den som går vågrätt menar du?

Om din bebis (som min) inte är så stor än så sitter grenbandet till selen väldigt långt fram. Om den gör det så drar du grenbandet genom den remmen för att liksom få en tightare fit på selen.
    Julia 2010-08-08
  • thisissarah
    Dunderklumpen skrev 2011-06-08 08:49:32 följande:
    Den som går vågrätt menar du?

Om din bebis (som min) inte är så stor än så sitter grenbandet till selen väldigt långt fram. Om den gör det så drar du grenbandet genom den remmen för att liksom få en tightare fit på selen.
    Ok, för att nu har jag knäppt den så att den är på baksidan att sittdelen. Trodde att det var för att spänna den delen längst ner.
  • thisissarah
    thisissarah skrev 2011-06-08 08:52:24 följande:
    Ok, för att nu har jag knäppt den så att den är på baksidan att sittdelen. Trodde att det var för att spänna den delen längst ner.
    Såg ut som att det var för att hålla fast fötterna :P