Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Finbusen - om jag inte helt är ute och cyklar så är frogramen 5cm mindre än camramen... Min är denim och det är helt klart favoriten... Gärna med rött till! Men absoluta pricken över i är aserehts virkade bumperskydd *tjatar*

• Tant Pruselius

Och jag till skillnad från 95% av buggaägare är inte så förtjust i darkgreybasen, som känns som en riktig klassiker... All black tycker jag om, absolut! Skulle va najs med svart basklädsel ...

• Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-02-03 08:50:43 följande:
    Jag är på jakt efter båda. Men kan ju börja med ståbrädan, Vad borde man betala för en av den gamla modellen? Den nya kostar ju bara 880:- på kidzshopen.
    jag köpte den gammla + pall på blocket för 2v sedan gav 700för båda och då var pallen oanvänd....
  • Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-02-03 14:46:49 följande:
    Jag kommer ihåg denna annonsen men den var s¨åld nätr jag ringde. Till dig då
    Så nu finkammar jag blocket varje dag ifall jag kan hitta nån.
    jag kastade mig över den
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-02-03 16:16:19 följande:
    Hihi proffs o proffs är bara lite halvbestatt i ämnet
    Kramelikram
    om inte DU är proffs vem skulle då vara?
    Joddan skrev 2011-02-03 19:30:44 följande:
    Förstod det! Ingen panik! Jag har fortfarande lite barnvagnsÅNGEST... inte lite heller
    varför ångest?
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-02-03 20:47:21 följande:
    Galen ångest Blir ett långt inlägg om jag ska skriva. Kan man länka till bloggen där jag just skrev allt??? Om inte får väl FL ta bort detta inlägg

minigard.blogspot.com 
    hmmmmm... men åsnan då?
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-02-03 20:53:40 följande:
    SKULLE VILJA!!! Men den kommer allt för sent tyvärr... Och kommer kosta allt för mycket
    oho.... to bad!
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-02-03 21:18:27 följande:
    För lång för hissen... Och dessutom så är den inte så bra som den ser ut . Känns som att köra ett svårsvängt tåg

Tack för tipset dock  
    tänkte man kunde klicka av liggdelen el, sittel och då går den in? .....
    jag har inte testkört dock....

knepigt med liten hiss kan jag tänka mig...

*kliar huvet*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21