Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

MissR skrev 2010-12-30 18:05:23 följande:
    Ja det finns ärliga människor också=)

Undrar dock vad en sån kopia kostar ny? och var dom säljer sådana?
    Det första de som köper dessa borde göra i alla fall är att måla hjulen/fälgarna SVARTA!!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox

...inte för att man borde köpa kopior alls! Vet ju inte vad man köper för kvalitet!!

• Bellbox
    danosani skrev 2010-12-30 21:04:58 följande:
    Men var inte det kopian med "unika silverfälgar" från härom veckan? Den ser ju exakt likadan ut som den och med samma beskrivning - med undantag av att de faktiskt erkänner att det är en kopia Råkade maila den annonsören förra gången och påpeka ett och annat om äktheten
    *you go girl*
  • Bellbox
    danosani skrev 2010-12-31 11:56:54 följande:
    Haha TYVÄRR har jag "ingen anledning" till det.. Vi behöver inte ens den Bee vi har nu Och i april står vi här med UJ singel, UJ duo och Bee. Till två barn.. Tralala
    Kanske dags att försöka sig på en 3:a?? TÄNK vad många vagnar du kommer behöva då; en Donkey är ju ett minimum!!
    Drömmer
  • Bellbox
    danosani skrev 2010-12-31 12:18:34 följande:
    Attans att tvåan inte ens är startklar för vagnparaden ännu

Tycker f ö att Donkey inte är särskilt snygg Drömmer Speciellt inte i singelutförandet!
    nej jag håller faktiskt med dig ang Donkey
  • Bellbox
    Honey1982 skrev 2011-01-01 10:41:04 följande:
    Hur gör ni för att hålla era vagnar rena nu under vintern? Tycker att den lätt blir smutsig, speciellt om man behöver packa in den i bilen efter att ha varit nånstans.
    OJ! Jag tyckte aldrig min vart smutsig
    Jag kunde ev lägga en filt över basen (när man lagt den platt i bagagutrymmet) och därefter sittdelen därpå så att den inte skulle bli smutsig/blöt från hjulen...
    När jag sålde tvättade jag av underdelen av varukorgen (den plattan som är superlätt att tvätta av) behövdes knappt men ändå
  • Bellbox
    lillkorpen skrev 2011-01-02 18:21:54 följande:
    Hehe, det var jag som köpte. Blev halvt hysterisk av glädje när jag såg den på Tradera och fick ringa min man och skrika att jag måste ha den, sedan kom jag på att han inte har med det att göra så jag slog till direkt! Oskyldig Vad roligt att mailet lättade upp din dag, jag känner att din auktion har gjort hela min vecka, och lite till, så jag är så glad så. Skål
    Hi hi
    *hoppar upp & ner små glädjeskutt*
    Drömmer
    Nu blev jag om möjligt ännu gladare Skål
  • Bellbox
    Tant Pruselius skrev 2011-01-02 19:44:44 följande:
    Vill gärna se denna fina affär som gjort Er båda nöjda och glada

*my precious*

--------
    För er som undrar; det som glimmar är reflextejp jag hade på vagnen innan jag sålde den; vågade inte sälja vagnen med det på för blev rädd att någon skulle tro det var en kopia-vagn på Blocket
  • Bellbox
    ÄrtaMärta skrev 2011-01-02 22:34:17 följande:
    Pixter: har inte du lite ångest när du sålt din bugga =)??
    Grymt snygg suflett du haft =)!!!!
    JO det är ju det jag HAR Du har så rätt
    & tack för komplimangen om sufletten!!
    Skönt att den kommer leva vidare Skål
    ...jag får leva vidare med min syskonvagn + en UJ singel som mannen hittade till fyndpris (1000kr!!!) så jag fick ge mig; hus på 70 kvadrat medger ju bara ett begränsat antal vagnar i en hall & buggan var det ju bäst att sälja ganska snabbt med tanke på att andrahandsvärdet är ännu bättre då
    *but she will be missed!!*
    Hjärta
  • Bellbox
    miljarden skrev 2011-01-03 14:17:18 följande:
    Var kan man reparera sin bugaboo cameleon i stockholm? Det är handtaget som glider. 
    Oooops... det värsta är att det nog då inte kommer att gå att reparera
    Brukar bli så att man antingen får köpa ett nytt chassi (kostar runt 2000 men kan ha fel) OM du inte har garanti (första ägaren och gäller i 2 år från Bugaboo!) eller också får man fixera styret i ett läge (& kan då inte ändra) men har inte gjort det själv & hade aldrig problem med min vagn...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21