Bugaboo-tråd nr 21
Tycket 300:- är ett väldigt bra pris för en åkpåse om den är i bra skick. Och den gröna är fin, i alla fall om det är samma färg som på toppsetet! 
Hej!
Vet att detta är en bugabootråd och med er hjälp är jag en lycklig ägare till en Cameleon denim edition. 
Problemet är bara att vi behöver en syskonvagn också och bugaboo har ju ingen (inte än på ett tag iaf). Jag vet att det finns flera barnvagnsexperter här så jag undrar vad ni har för erfarenhet av Herqules. Vad jag vet är det den enda vagnen stora svängbara framhjul och vändbar sits.
Hoppas det är ok att jag frågar här.... (duckar för skäll)
Kommer ni ihåg den misstänkta nya buggan på Tradera som det var en del snack om i tråden? Tydligen tog inte Tradera min anmälan på allvar... Stackars köpare.
www.tradera.com/NY-BUGABOO-CAMELEON-auktion_340816_109019332
Hej! Behöver lite hjälp!
Dags för bebis snart och har svidat om buggan till liggvagn. Nu är det dags att köpa ett parasoll och jag klurar över vad jag ska köpa för färg. Jag funderar på antingen ett rosa (den nya färgen) eller ett blått (inte navy altså).
Jag har en denim007-vagn och har ett toppset i den gamla rosa färgen, ett i gult och ett grönt, alla är i fleece. Sen vet man ju aldrig om det hinner bli fler innan sommaren är slut. 
Det rosa parasollet är verkligen superfint men jag är osäker på hur det går ihop med den gamla rosa färgen. Tänkte att den blå kanske är lättare att matcha, men funderar på hur det ser ut ihop med denimtyget.
Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i?
Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.
Nu har jag köpt ett rosa parasoll och mugghållare till min bugga, så nu är den klar för bebis! Köpte här i butiken och betalade 615:- på ordinarie pris. Synd bara att de inte längre kan beställa hem nya grejer, de är ju så billiga!