Inlägg från: Berit82 |Visa alla inlägg
  • Berit82

Bugaboo-tråd nr 21

Stargirl skrev 2010-04-05 19:46:00 följande:
    Klart dom kan, när bussen svänger svänger ju hjulen fram.
    Ok! Har aldrig åkt buss med vagnen men den står så stadigt i hallen med bromsen i. Fast det är klart, hallen svänger inte. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Berit82

Tycket 300:- är ett väldigt bra pris för en åkpåse om den är i bra skick. Och den gröna är fin, i alla fall om det är samma färg som på toppsetet! {#lang_emotions_smile}

• Berit82

Hej!

Vet att detta är en bugabootråd och med er hjälp är jag en lycklig ägare till en Cameleon denim edition. {#lang_emotions_heart}

Problemet är bara att vi behöver en syskonvagn också och bugaboo har ju ingen (inte än på ett tag iaf). Jag vet att det finns flera barnvagnsexperter här så jag undrar vad ni har för erfarenhet av Herqules. Vad jag vet är det den enda vagnen stora svängbara framhjul och vändbar sits.

Hoppas det är ok att jag frågar här.... (duckar för skäll)

• Berit82

Hej! Behöver lite hjälp!

Dags för bebis snart och har svidat om buggan till liggvagn. Nu är det dags att köpa ett parasoll och jag klurar över vad jag ska köpa för färg. Jag funderar på antingen ett rosa (den nya färgen) eller ett blått (inte navy altså).

Jag har en denim007-vagn och har ett toppset i den gamla rosa färgen, ett i gult och ett grönt, alla är i fleece. Sen vet man ju aldrig om det hinner bli fler innan sommaren är slut. {#lang_emotions_dreamer}

Det rosa parasollet är verkligen superfint men jag är osäker på hur det går ihop med den gamla rosa färgen. Tänkte att den blå kanske är lättare att matcha, men funderar på hur det ser ut ihop med denimtyget.

• Berit82
    Fröken Småland skrev 2010-05-16 10:43:30 följande:
    Berit82: jag skulle försökt få tag på ett gult parasoll; superläckert med gult och rosa
    Hmm, det är ju sant! Tänkte bara att jag skulle köpa ett här i stan. De säljer sina parasoll för 400:- och de hade inte gult. Och de kan inte beställa hem fler eftersom de inte längre är återförsäljare.

Men det kanske är värt att lägga någon hundralapp extra (som det väl blir med frakt). Har också funderat på offwhite i så fall. Det borde passa till allt och är somrigt.
  • Berit82

Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i?

Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.

• Berit82
    Kavat skrev 2010-05-26 10:45:56 följande:
    Den är rymlig för en halvliters PET, så nog bör väl en sportflaska också få plats...?
    Ja, någon borde väl få plats. Annars funkar en petflaska fint också.
  • Berit82

Nu har jag köpt ett rosa parasoll och mugghållare till min bugga, så nu är den klar för bebis! Köpte här i butiken och betalade 615:- på ordinarie pris. Synd bara att de inte längre kan beställa hem nya grejer, de är ju så billiga!

• Berit82
    Pruseluskan skrev 2010-05-27 20:44:35 följande:
    onej, är den vit? för den har funnits här på Cervera men dem har den inte kvar längre....jag har letat med ljus och lykta efter den svampen sedan förr förra julen.... men du hade köpt på Ica?
    Kolla hos din färghandlare annars, jag köpte min på en butik som även sålde städartiklar.

En varning bara, den är väldigt effektiv! Jag änvände den för att få bort en fläck på vårat nya vita matsalsbord. Det blev en blank fläck efter jag skrubbat som aldrig gått bort sen dess. Men den mörka fläcken försvann i alla fall.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21