Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Bugaboo-tråd nr 21

Soppa skrev 2010-03-23 21:25:21 följande:
    Helst hade jag ju velat ha den nyaste men det var för mkt pengar,,Vad har Milla för färg nu ?
    Jo det skiljer ju endel på priset.. Vet inte riktigt vilken jag vill ha, bara det är en Bee så är jag nöjd Nu är Millas vagn helbrun, brun bas och brun topp och en offwhite åkpåse. Var såå less på den gråa basen och den röda toppen, blä! TUR verkligen att man kan byta färg. I loooove
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Soppa skrev 2010-03-30 17:29:40 följande:
    Jag gråter (nästan) iaf beställde rosa sufett från pramworld och får mail av dom nu att den är slut, Vart hittar jag en rosa eller någon annan färg utom khaki på rea helst.
    Finns på toddler.se fast på ordinarie pris då..
  • solouniko
    modestyclara skrev 2010-04-05 09:04:08 följande:
    Frog rules! Jag har haft gecko, cam och har frog och bee nu. Älskar frog. Den är bäst av dem alla Fast gecko är iofs snäppet snyggare men frog vinner på att man kan klä om den Jag har komplett marin och komplett orange klädsel. Toppar i paul frank colour blocks, rosa, orange, offwhite, svart och blå. Åkpåse i orange, paul frank gul samt offwhite Sedan parasoll i rött, citrongul och grönt Japp I´m crazy.
    Du som kör snyggaste orange/rosa kombon, vilka fler toppar passar till orange bas? Tycker att rosa oragne är SÅÅÅ jäkla snyggt och vill gärna ha det, men sen tänker jag att vad fasen kan man mer ha till? Jag har nu brunt, svart, rosa, gul och röd topp. Brunt borde ju kunna passa, och CB är ju klockren men den har jag inte.. Fler förslag? Måste motivera mig (och mest sambon) till en orange bas
  • solouniko
    lillaknytet skrev 2010-04-12 09:45:32 följande:
    någon som vet vart man kan få tag på mönster till Bugaboo, jag är lite sugen på att sy.
    Tradera

Haha uuusch vad less jag är på att se dom där mönstrena där nu alltså! {#lang_emotions_djavulsk}
  • solouniko
    lillaknytet skrev 2010-04-12 09:55:03 följande:
    Vad ska man söka på, jag brukar inte vara inne på Tradera?.
    Skriv bara bugaboo i sökfältet så hittar du massvis med mönster
    Vi bytte förresten till sittdel när min dotter var 5 månader, vi köpte buggan då så det kändes meningslöst att montera liggdelen.
    Milla 090316 ♥ solouniko.Sblogg.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21