Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Bugaboo-tråd nr 21

Xst skrev 2010-04-27 20:35:44 följande:
    annars kan jag ta den för samma pris
    Läängtar tills den kommer Sambon har svårt att förstå mig, han tycker att camen är den perfekta vagnen och kan omöjligt fatta att jag "behöver" en Bee. Men visst har man användning för båda?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Åh, nu blev jag så sugen på att klä om vagnen Har brun/brun nu men vill ha lite somrigare. Rosa eller gult, det är frågan? Rosa kanske jag tar nu och sparar gula till högsäsongen Håller på vela om sommarsuffla också, orange, offwhite eller rosa? Dessa jobbiga problem!

• solouniko
    modestyclara skrev 2010-04-29 19:33:52 följande:
    orange!
    Jaa, det hade varit lite tokigt Orange/brun är såå fint! Tror jag kör på ett brunt parasoll så det matchar basen, blir så jobbigt (dyrt) att matcha ALLA toppar
  • solouniko

Postar mitt inlägg här också

Åhh nu börjar jag bli rastlös här! {#lang_emotions_yell} 
    Vann ju en Bee på tradera i onsdags, och hon mailade direkt efter avslut att hon skulle kolla under torsdagen vad frakten hamnade på exakt. Jag har tidigare också haft mailkontakt med henne och hon har svarat på en gång i stort sett. Nu har hon inte skrivit sen dess och jag börjar nästan tro att hon kanske ångrar sig och inte vill sälja den så billigt? {#lang_emotions_sealed} 

Har skickat ett mail till henne på torsdag kväll som hon heller inte svarat på.. Vad tror ni? Jag förstår ju att folk kanske jobbar och inte bor brevid ett bussgods som jag själv, haha. Men ändåååå!

• solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 18:08:02 följande:
    Hej. Någon som köpt sin bugaboo genom www.fruugo.com.De har superbra pris och fraktfritt. Hört något dåligt eller bra?
    Men shit vad billigt! Känns ju helskumt.. Har aldrig ens hört talas om den butiken, haha! Men billigt var det verkligen
  • solouniko
    Joddan skrev 2010-05-02 20:08:45 följande:
    Låter för bra för att vara sant! Wiho jag beställer en Bee!
    Eller hur Har någon hört talas om sidan förr? VART har du grävt fram den ERica?
  • solouniko
    Joddan skrev 2010-05-02 20:20:40 följande:
    Nä aldrig någonsin! Men så fort jg får såld min UJ så ska jag in där igen och klicka hem en. Ist för att beställa från England som jag tänkt...
    Hmm jaa det var ju verkligen billigt. Fraktfritt verkar det vara också när man går till kassan. Tokigt!! Lätt värt det om man ska köpa en ny vagn, skiljer ju 3000 på Camen ändå!
  • solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 20:24:51 följande:
    den kommer upp som första sökresultat när man googlar på bugaboo cameleon. Den lät bra. jag testar.
    Det var det värsta! Vilken färg blir det?
  • solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 20:30:10 följande:
    den tråkiga som alla säger. men jag kör på safe. Mörkgrå bas med svart. Sen får man pimpa till det med åkpåsen!Hoppas bara den kommer!
    Ja, fast det är ju safe om inte annat Jag hade ju grå bas från början, den är fin
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21