Bugaboo-tråd nr 21
sok skrev 2010-05-31 22:36:44 följande:
tror du det? alltså JAG skulle nog tycka det var snyggt men sen vet jag ju inte vad andra tycker, om det blir too much liksom (ja för somliga blir det ju det, man har ju olika smak som tur är också) .tänkte för jag ska försöka få tag i ett rosa parasoll också...och det sa ju ngn här (fröken småland tror jag) att gul sufflett + rosa rarasoll passar iaf. se till att chassit är BRA skick för det är ju det som är det dyra att byta/köpa nytt om det skulle vara ngt fel.kan ju meddela att vi ju haft problem med vårt chassi, när man fällt ihop vagnen så har det varit svårt att få handtaget på vänste sida på plats igen! nu sist gick det inte alls, till slut började min käre sambo skruva i chassit för "det är ändå helt trasigt" (och jag kunde tydligen bara drömma om att få köpa ett nytt) men då såg han att det saknades en spiralfjäder inuti handtaget!!! så han åkte o köpte en sån för 3 kronor och nu funkar chassit perfekt!!!!! jag är sååå glad. plus att jag fick rosa topsetet idag !!!!
Det är ju snaart. Isåfall skulle den komma till våren? Jag hoppas verkligen och undrar vidare vad priset kan tänkas landa på