Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Bugaboo-tråd nr 21

sok skrev 2010-05-31 22:36:44 följande:
    tror du det? alltså JAG skulle nog tycka det var snyggt men sen vet jag ju inte vad andra tycker, om det blir too much liksom (ja för somliga blir det ju det, man har ju olika smak som tur är också) .tänkte för jag ska försöka få tag i ett rosa parasoll också...och det sa ju ngn här (fröken småland tror jag) att gul sufflett + rosa rarasoll passar iaf. se till att chassit är BRA skick för det är ju det som är det dyra att byta/köpa nytt om det skulle vara ngt fel.kan ju meddela att vi ju haft problem med vårt chassi, när man fällt ihop vagnen så har det varit svårt att få handtaget på vänste sida på plats igen! nu sist gick det inte alls, till slut började min käre sambo skruva i chassit för "det är ändå helt trasigt" (och jag kunde tydligen bara drömma om att få köpa ett nytt) men då såg han att det saknades en spiralfjäder inuti handtaget!!! så han åkte o köpte en sån för 3 kronor och nu funkar chassit perfekt!!!!! jag är sååå glad. plus att jag fick rosa topsetet idag !!!!
    Jag har haft gult och rosa tillsammans med min bruna bas, superfint ihop Nu blev det dock helbrunt med orange sommarsuflett och brunt parasoll, också snyggt! Men jag måste nog ha ett i rosa också
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    humilis skrev 2010-06-02 09:22:01 följande:
    solouniko - vinterhjulen, ett blått toppset och flaskhållaren, möjligt även ståbrädan!
    Mugghållaren är GULD Skulle behöva nya vinterhjul, sålde ju våra när vi bodde inne i stan och aldrig behövde dom. Nu när vi flyttat från stan får jag säkert ångra mig så jag måste nog ha nya, hur mkt billigare är dem? Måste kika
  • solouniko
    humilis skrev 2010-06-08 13:24:38 följande:
    jaha. jo men precis så menar jag att den gjorde. Hade inga adaptrar och det hde inte affären på visningsbrädan heller. Följer det med när man köper den?
    blir ståbrädan mycket längre ut från vagnen med adaptrarna?
    Precis som Stargirl skrev så sitter inte adaptrarna på i butiken.. Är nog för att man lätt ska kunna visa hur den sitter på både Camen och Bee:et antar jag. Var T med när du provade, stod hon bra annars?
  • solouniko
    MissEllie skrev 2010-06-12 08:45:55 följande:
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

Så, min fråga till Er är: Vilken färg har ni och är ni nöjda?
    När jag först beställde vagnen så blev den grå/rosa men jag tröttnade ganska fort på den gråa basen. Nu har jag brun bas och jag tycker den är finast av alla, dessutom matchar den i stort sett alla toppar! Jag har brun, rosa, gul, röd och orange toppset till och alla är lika fina! Och en offwhite åkpåse till, är suuperfint om man har brun/brun vagn! Och nu på sommaren har jag orange sommarsuffla och brunt parsoll, mums
  • solouniko
    humilis skrev 2010-06-19 19:46:15 följande:
    Är bugaboos egna åkpåse tillräckligt varm för en riktigt kall vinter? runt 25 minus? självklart med overall under.
    Och är den tillräckligt rymlig så att en 2 åring kan sitta i den?
    jag vill så gärna ha en knallblå!
    Vi har haft bugaboos påse från september typ fram tills vintern kommit på riktigt här. Dec/januari någongång, tycker den är för kall när det är kring -20 och då har vi haft en elodie details istället som är varmare. Sen kring mars/april har vi bytt till buggans igen, den är ju klart snyggast och sitter bäst i sittdelen! Om en tvååring ryms har jag ingen aning om däremot
  • solouniko

Hej tjejer! Jag och Milla funderar eventuellt på att åka utomlands en sväng med min mamma i sommar. Jag har ju både en Cam och en Bee och tänkte isåfall köpa den nya reseväskan (för visst borde den passa gamla bee också?).

Men då är ju ändå frågan, vilken vagn ska jag ta med?? Hon är 16 månader snart.. Kan inte välja Vilken är bäst att ta med?

• solouniko
    Pruseluskan skrev 2010-07-01 09:33:08 följande:
    bee'n är väll super lämpad för resa, tycker jag....
    MiniM3 skrev 2010-07-01 11:37:34 följande:
    Jag tänker ta been med när vi åker utomlands i september..
    A är strax över 2 år då..
    Men jag tycker du ska ta med been.. om ni ska åka taxi eller så är det ju jätte lätt och bara dra ihop den och åka :) 
    Jaa det är klart. Been är ju lite mer en "resevagn" såklart.. Men sen tänkte jag att när man ändå har en travelbag som passar båda så kanske det är lika bra att ta med den "riktiga" vagnen Haha. Men been får det nog bli, det där med taxi var ju smart!!
  • solouniko

Hej tjejer, nu var det länge sen jag var in här.. Meeen, NÄR är det egentligen syskonvagnen kommer? Ska den visas på mässan som är här i krokarna, eller har den varit kanske?

• solouniko
    Stargirl skrev 2010-09-03 16:38:22 följande:
    Det finns väl inget bekräftat vad det är som ska visas. Men mässan är runt 15 sept iaf I Tyskland.
    Hoppas Hjärta Det är ju snaart. Isåfall skulle den komma till våren? Jag hoppas verkligen och undrar vidare vad priset kan tänkas landa på Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21