Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2010-05-18 14:07:44 följande:
    vad ska man ha för färg på parasoll och dyna om man har denim bas???
    RÖD!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-19 10:27:25 följande:
    Puffar min fråga, skall man ha bee mot sig eller framåt när man fäller? För jag tycker liksom sittsen glider av chassit.. (och jag fick en stoooor repa)Jag ahr ju svart bee+.. Beställt en svartsittdyna.. Men funderar på om man skall byta färg kanske, röd, sand eller blå? Eller är svart snyggast?
    Röd! Den ska jag ha... fast den blå är snygg den med. Kul med färg!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-24 13:57:45 följande:
    Nu är jag arg på bugaboo.. svarar inte på mail eller något. den 11maj skulle dom skickat nya hjul till mig...
    har du fortfarande inte fått dem?
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-26 10:40:41 följande:
    håller med. Men tror ni den är snygg i bee?
    Hur går det med hjulen?
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 10:53:39 följande:
    Jag ska ha den i min gamla bee, men eftersom den är lite bredare så har jag tagit bort vingarna på min beevagn :O) Frågan är hur den sitter i ryggen? Ska gå in o prova någon dag.... Sen är det väääldigt mkt hål i ryggen på den, eftersom beevagnen oxå har massa hål i ryggen så kommer jag sy igen vissa hål som inte behövs, så den blir tätare. Men som sagt den var allt som den gamla inte är!
    Hur har du tagit bort dem?
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 11:22:54 följande:
    Sitter bara med en söm utmed kanten, sprättade bort den. Om jag vill sätta på de igen tar det ca 2 min på maskinen.
    Blir den rymmligare då ? Kan man få se bild? Fast jag tycker att vingarna gör den mer ombonad än den nyare
  • Tant Pruselius
    Mamalicious skrev 2010-05-26 13:55:24 följande:
    Hallå  har en fråga och hoppas på att nån här vet svaret!Jag har en bee (ej plus) Var får jag tag på en suflett utan att behöva vänta i ca 10 v på leverans? Överallt där jag sett att de ens har kvar sufletter för beställning så är det en beställningsvara.. Jobbigt då jag vill ha en fin röd suffla nu! Och begagnad verkar ju omöjligt att hitta..Tacksam för svar!
    fanns några ute på T förr förra veckan, dock ingen röd.
    Kan du inte ringa och kolla åf i din närhet? Någon kanske har en som ligger och dräller på en hylla någonstanns.
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 20:52:47 följande:
    Så här ser min bee ut utan vingar www.fruugo.com/se/sv/sek/product/822158/bugab...Ska ändå försöka fota exakt min vagn i morgon o lägga ut, blev så himla himla toppenbra!
    jag gör det, och gärna visa vart du sprättade någonstanns för jag försökte se och det gick så där.....hmmmm...kanske något man ska överväga att göra då den ibland känns lite tight för vår 2åriga donna
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:10:34 följande:
    Ja, det tycker jag också!

FridaLee skrev 2010-05-27 07:52:12 följande:
    Då skulle jag tagit blå eller offwhite, klart att det kan bli fläckigt men det blir ju alla tyger. Galltvål och galltvåls mirakelsvamp är superbra. Svampen kan du använda lätt fuktad direkt på sufletten eller dyl utan att behöva montera av och blöta upp själva tyget. Fick bort oljefläckar från en barnvganssuflett från ett ljust tyg så en sån är super bra.
    vart hittar man dessa två nödvändigheter??
  • Tant Pruselius
    FridaLee skrev 2010-05-27 10:38:22 följande:
    Jag har köpt på Ica och Babyland tror även hemtex säljer men inte 100
    tank you. Heter det galltvålsvamp?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21