Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Moo skrev 2010-06-11 11:03:01 följande:
    Tack!! Ska bli otroligt roligt att få börja använda bee - min sambo blir galen, nu blir vi inne på 5:e vagnen

Fast min älskade city select behåller vi självklart ett bra tag till

Nu ska jag bara välja färg på suffletten så ska de skicka vagnen, inte det lättaste, alla är ju så  himla fina!
    jennyn.blogg.se - STOR tävling hos mig just nu!
    röd röstar jag för!
  • Tant Pruselius
    HemmaHosSofi skrev 2010-06-16 12:28:06 följande:
    Jag valde ett äldre chassis för att slippa oroa mig. Har tidigare haft en vagn med det nya, och fick reklamera det.
    (Prutade dessutom ner det rätt fint, så jag var väldigt nöjd )
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
    men hur "långt bak i tiden" får man gå då? Alltså när började problemet, va det från 08?
  • Tant Pruselius
    lolo21 skrev 2010-06-17 10:23:14 följande:
    Hej alla Bugga-tokar=)

Jag funderar på barnvagn. Om allt går vägen väntar vi syskon till vår kille som när liten isf kommer är drygt tre år. Det är en liten kille som älskar att åka vagn, men syskonvagn känns ju lite sent när han ändå är drygt tre då?

Har en Bugga Cam som jag har tänkt köpa ståbräda till. Men eftersom bebben isf kommer i januari känns det inte som ett bra alternativ att bara ha den. Jag tror inte min kille kommer vilja stå eller gå själv i massor av snö... Buggan är ju dessutom en mardröm i snö, efter denna vintern gav jag upp o gick o köpte en Brio Sitty Oskyldig

Så läste jag något så ubersmart här på FL:) Det var någon som hade en vagn, jag vet inte vilken, med mjuklift till. Sen om den stora ville sitta så tog hon upp den lilla i sjalen, och tog bort mjukliften. Visst låter det supersmart! Vilken vagn kan man göra så med? För det kan ju inte gå med buggan?

Help please:)
    alla teutonias, brio, emmaljunga vagnar ? Jag hörde om någon som hade en P&T mjuklift i bugga....
  • Tant Pruselius
    Läängtar skrev 2010-06-17 10:31:43 följande:
    Har för mig att jag läste att nån gjorde så som hade en Bee.
    lolo21 skrev 2010-06-17 10:34:35 följande:
    Åh spännande Skrattande Du vet inte mer? Jag har kollat lite på nitro city, men det är klart att en bugga till är ju inte fel:)
    men Bee är ju inte heller att föredra i snökaoset som rådde, väll?
  • Tant Pruselius
    solouniko skrev 2010-07-01 09:26:11 följande:
    Hej tjejer! Jag och Milla funderar eventuellt på att åka utomlands en sväng med min mamma i sommar. Jag har ju både en Cam och en Bee och tänkte isåfall köpa den nya reseväskan (för visst borde den passa gamla bee också?).

Men då är ju ändå frågan, vilken vagn ska jag ta med?? Hon är 16 månader snart.. Kan inte välja Vilken är bäst att ta med?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
    bee'n är väll super lämpad för resa, tycker jag....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 09:57:49 följande:
    Haha, ingen original alltså Duktiga Mamma på vift är inkopplad i ett denim/Bee/sufflett-projekt, vi skall se vad vi kan åstadkomma Jag skall bara bestämma mig för tyg först Spöke
    hintar, glöm inte vad jag sagt!
  • Tant Pruselius
    Snoppan skrev 2010-11-07 12:15:18 följande:
    Mollan: kronan sulky är ju fina och är inte alls tunga :)
    dem tippar läskigt lätt tycker jag! Men annars välldigt snygga
  • Tant Pruselius
    Pepper79 skrev 2010-11-10 09:43:23 följande:
    Jag beställde och hämtade ut den igår. Såg jättefin ut. Är inte så tjock. har inte provat den då jag använder liggdelen.
    vilken färg tog du?
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 19:09:52 följande:
    kolla blocket och jämför. jag skulle inte köpa en från 08 för 6000 iaf!
    *håller med* runt 4000-4500 i toppskick...
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 21:33:04 följande:
    är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek *ogillar*
    *håller med även häär* en sådan skulle man ju inte gråta blod över...*vill haaa*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21