Bugaboo-tråd nr 21
Jag hade tänkt sy en sittdyna till min cameleon, är det nån som pysslar med sånt och har nå mått och mönster kanske? :) Tips?! :D
Jag hade tänkt sy en sittdyna till min cameleon, är det nån som pysslar med sånt och har nå mått och mönster kanske? :) Tips?! :D
humilis,
ja det ska göra så, varför vet jag inte men :) Visst bor du i Luleå också, känner igen dig från tråden där om lulemammor? :) Du har skrivit där nån gång.
humilis,
det är så härligt med den här vagnen jämfört med min andra, en citycross. Kmr inte vilja köra nån annan nu typ.
Nu behöver jag lite råd här. Jag beöver köpa ett soldkydd till buggan. Ska man ha ett parasoll elr finns det nån solskärm? Min grabb är snart 7 månader och hemskt nyfiken så han ska kunna titta runt ute. Sen undrar jag är bugaboos egna parasoll mindre och bättre än universalparasollen på barnens hus?..
Om man har kvitto till buggan, och ett glidande chassi. Hur länge kan man få ett nytt chassi? Min vagn är köpt begagnad och är en 2008. Jag har fortfarande kvar nummer och mejl till köparen då vagnen är köpt för kanske 3 veckor sen och hon tyckte jag kunde höra av mig till henne om jag undrade över nått med vagnen mm. Mejlade henne och frågade om hon har kvar kvittot. Är det hennes namn på det kan hon säkerligen hjälpa mig, hon var jättesnäll och trevlig och erbjöd hjälp även efter köpet, vilket hon hjälpt med en fundering en gång tidigare. Om man inte har kvar kvittot, kan man ringa till butiken och se om dom kan hitta nått i sina register?
humilis,
fruugo, vad är det för nått?
Har nu pratat med köparen. Min vagn är köpt i Usa, i Los angeles (stavning kanske inte är den rätta nu ;P) i agusti 2008, men den är tillverkad i April 2008. Hennes svärmor hade hämtat hem den åt dom, så hon skulle kolla om hon hade kvittot , men hon trodde inte det. Men hon trodde det kunde räcka med serienummer oh tillverkningsår, eftersom det är ett tillverkningsfel. (??). Jag har iaf mejlat bugaboo nu så då får vi se.
humilis,
det har jag ingen aning om faktiskt? :O
Nån är inne som vet om man måste köpa nå speciella topptyg då vagnen kmr från usa?
sok,
det hände en gång igår, och det var bara en del av handtaget och blev det som snedbelastad på vagnen, var nog därför. Inget som stör mig om det inte blir fixat egentligen då jag är så nöjd med vagnen förövrigt faktiskt.
fröken småland,
jag läste att selen sitter fast i sittdelstyget. Och köper man ett nytt sittdelstyg från eruropa blir man utan sele. Det är nog inget för min son iaf ;p Men jag hade faktiskt inte tänkt byta ut sittdelstyget, däremot sufletten kanske :)
Hörrni, mitt chassi glider inte alls! Jag hade slarvat med att spänna ordentligt. Svårt att förklara. Lyckades komma åt den typ och sprätta upp en för jag har prövat nu, och det glider inte alls!! :)