-
bugababy.se säljer :)StinaSM85 skrev 2010-10-21 14:49:10 följande:Finns det någon butik på nätet som säljer enbart liggdelslocken? -
Jag har en fråga kring åkpåsar, jag har en cameleon och har köpt bugaboo´s egna åkpåse. Men börjar nu fundera på om det håller måttet under vintern, känns som det kommer bli en kall vinter och jag vill inte att min lilla tjej ska frysa.
Har fått intrycket av att elodie´s åkpåsar är varmare..stämmer det?
-
bugababy.se har :)lindi skrev 2010-10-25 10:25:59 följande:hej, hej!
någon som har tips om var man kan köpa bara varukorgen till cameleon? nätsida
-
har väl inget syfte. Antar att dom menar att man nu kan sätta på en annan färg till sittdelen om man skulle vilja ha...Rosy skrev 2010-10-31 17:12:21 följande:EN fråga till: I instruktionsboken står det att "nu kan eventuell extra stolklädsel sättas på plats"
Vad är syftet med denna extra klädsel egentligen, har ni andra på den? -
är nästan säker på att bugababy.se säljer chassin. Kolla där! :)Bernie99 skrev 2010-11-05 18:45:05 följande:Oj! Nu tickar klockan. Vårt chassi går inte att fälla längre och Bontis reparatör sa att det var inget att göra..
Chassit är 2006:a tror jag, och om 9 dagar ska vi flyga till Berlin!
Alltså måste vi ha tag i nytt chassi tills dess:
- Är det någon som vet om ngn återförsäljare som har extrachassin i lager?
- Passar ett nytt chassi? de har inte ändrat måtten ?
- Det är ingen som har ett chassi över, även ett sånt med "glidande handtag" skulle vara intressant. Vi får kolla blocket men det är inte många som säljer chassin. (Vi bor i Stockholm)
-
NÄR kommer Donkey´n till Sverige?
Skulle gärna vilja ha en till nästa höst -
hur mycket kan man få för en Cameleon från -08?
Inga fel på den alls, aldrig bytt chassi på den.
Då ingår en rosa åkpåse,brunt toppsett, rosa+svart fleece toppsett och en tunnare svart åkpåse för våren, samt regnskydd och myggnät då..
Jag skulle vilja begära 6000 iaf.. är det för mycket tror ni? -
vi har en bee+ och en bilstol frånm acta graco.. funkar det att köpa adaptrar till och sätta fast den bilstolen på vagnen? eller kommer det inte att passa
-
om det är en vagn du ska beställa.. så rekomenderar jag babyshop.se ... supersnabb leverans har dom dessutom. Jag beställde min bee+ därifrn förra månadagen på kvällen. Kom på torsdagen samma veckaJohannaL skrev 2010-11-16 09:54:41 följande:vilken nät sida rekommenderar ni att beställa ifrån? finns ju överalt.. -
babyshop säljer ju vagnarna med, supersnabb leverans..kika där :)MissR skrev 2010-12-05 18:33:51 följande:Ok, ja som sagt sååå länge vill jag nog inte vänta. Vill juh ha vagnen i god tid och få gå och klämma och känna på den=)
Hoppas jag får svar på mitt mail från dom i morron och pengarna insatta på mitt konto snarast
=)