Inlägg från: BeautifulFlower |Visa alla inlägg
  • BeautifulFlower

Bugaboo-tråd nr 21

stjernan skrev 2010-12-09 12:16:13 följande:
    Den är från 08 men chassit är från hösten 09 och bara använt i 6 mån... Den är verkligen fin! På blocket varierar priserna från 5500 till 7500 i Sthlm där jag bor...

Säljer med mörkblått toppset i canvas som är nästan oanvänt.

Jag la ut min på tradera förra veckan och den blev såld direkt. Fick 5300 för den.

Men eftersom du bor i Stockholmsområdet så tror jag det är lätt för dig att få den såld. Du kan ju nämna i annonsen att adaptarna och vinterhjulen köps för sig,  så den som köper din vagn vet att dom finns, bara att de får ge lite extra :)

vad för tillbehöver har du till vagnen då? 6500 tycker jag du borde begära eftersom chassit är så gott som nytt

• BeautifulFlower

någon som vet var man kan köpa en liggdel,klädseln bara, till cameleon??  Den ska kunna levereras omgående och det är bråttom. Jag hittar absolut ingenstans, ska vara från affär, helst inte tradera- finns bara en ute dessutom.
    Bugababy har upp till 6 veckors leveranstid- funkar ej

• BeautifulFlower
    Katjan skrev 2010-12-15 22:18:25 följande:
    Kidzshop har klädsel till liggdelen på lager enligt hemsidan.
    Var ser du det? Jag har kollat runt  men ser inte att det står
  • BeautifulFlower
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 08:29:46 följande:
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
    Kom på en sak.. om ni har mejlat med varandra så ska det gå att spåra ipnumret från hennes data, och därmed får man fram adress,namn osv..
  • BeautifulFlower
    AnPa skrev 2010-12-22 19:17:24 följande:
    En till! Haha det här är ju helt sjukt, 4 eller är det 5 (?) vagnar som säljs av samma person! Det här är ju gamla chassit så helt klart en annan vagn! www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon__me...
    jag anmälde honom tidigare idag hos blocket.se... får se vad som händer nu
  • BeautifulFlower

ni som har cameleon med färgen "sand" på på själva vagnen - varukorg och sitsen.. Blir den skitig lätt och går det isf att få bort?  Tycker den är så fin men vill ju inte ha en fläckig vagn direkt..
     Sålde min bugaboo förut men börjar nu ångra mig.. det är ju typiskt.. ;D

• BeautifulFlower
    thisissarah skrev 2011-01-17 12:46:32 följande:
    försökte pruta men vägrade :(
    skulle satsa på en cameleon istället.. den är längre, så slippre du byta vagn när barnet har blivit för stor för den. Sen vill men byta ut sufletten osv när mn har vagnen.. tro mig. :)
  • BeautifulFlower

någon härinne som har en ocean special edition?
    är sugen på en sån men skulle vilja se en bild på den, så man ser hur färgen ser ut "på riktigt"

• BeautifulFlower
    thisissarah skrev 2011-01-18 18:25:30 följande:
    Finns det nån sida där man kan köpa hyfsat billiga vinterdäck till cameleon, där de inte kostar över 900 kr?
    kolla tradera, fruugo.com säljer med billigt..fast det är utomlands så frakten är lite mer
  • BeautifulFlower
    thj skrev 2011-01-19 00:14:55 följande:
    Den är verkligen superfin Hjärta...Har mer bilder om du vill se :)
    Fiiiin!! Stort ha-begär :P Jag vill också se mer bilder om du kan :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21