Bugaboo-tråd nr 21
nån som vet hur man designar sin egen bugaboo på kidzshop.se? Får bara inte till det..
nån som vet hur man designar sin egen bugaboo på kidzshop.se? Får bara inte till det..
har idag bedställt en bugaboo ocean och passade även på att beställa rött och offwhite topset!* Lycklig*
Idag kom min Cameleon i OCEAN. Den är SÅÅÅÅ fin! Imorgon blir det långpromenad med dottern :D
förresten....ska man få med "servicekitet" eller.. det man har när man smörjer vagnen och har sig..?
för jag fick inte med något och sittdelen är lite trög att knäppa fast på chassit.. fast kanske är något i början bara...
var ute o provkörde min Cameleon-hämtad igår. Och efter ett ta började det knarra i ena bakhjulet, och det har ännu inte slutat. Går jag med vagnen hemma så knarrar det med. Vad kan det vara.. kan jag ha sattit hjulen åt fel håll? ( spelar det ens någon vilket hjul som sitter var...? ).
Har inget att smörja med heller och bromsen sitter inte i heller...
din tjej är ju fem månader så hon kan sitta i sittdelen direkt. Med bugaboos sittdel kan dom använda den från 3 månader har jag för mig.. Jag har en bugaboo, ny modell, och älskar den. Hade en 4 år gammal tidigare och tycker att den jag har nu känns mycket bättre.
Men en fräsh begagnad är ju lätt att få tag på med :)
Om du har någon återförsäljare av bugaboo i närheten skulle jag rekomendera att du åker dit och klämmer o känner :)

kan man bära liggdelen/sittdelen via bumperbar-handtaget? eller lossnar det?
Vi väntar tillökning i februari och är sugen på en cameleon, men vi bor 3 våningar upp och jag vill ta med liggdelen upp ifall bebben sover.. men vet inte om man vågar lyfta via handtaget.. om det klarar av det?
jag går ¨återigen i tankarna om att bli en stolt bugga ägare, vagn missbrukare som jag är. Min dotter är idag 1,5 år, kanske 84-86 cm och väger runt 12-13 kg skulle jag tro. Hur trång skulle en cameleon bli för henne? Vill inte att det ska kännas som hon sitter ihop tryckt i vagen, men jag gillar cameleon snäppet mera än bee+- som annars är ett bra alternativ egentligen.
Ni som har barn som är över 1-års strecket nu, vilken bugga vagn har ni och hur funkar det??
Hej ,lillasyster kommer i oktober och jag funderar på att ha en åkpåse från elodie details i liggdelen,kommer det att hålla bebisen varm tror ni? Storasyster ska stå på ståbräda är det tänk,kommer det funka i vinter eller blir det tungt att dra? Vi bor i södermanland och brukar inte ha överdrivet mycket snö. Eftersom hon blir 3 år i december så vill vi gärna testa åkbrädan innan man tänker på syskonvagn..:)