Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1
    Dofsing skrev 2011-06-21 20:01:46 följande:
    Var köper men en organizer och jag skulle även vilja köpa en Iphone hållare. Någon som vet?
    Iphone hållarna finns inte kvar. Det ända som finns är det på "begagnat" marknaden !
  • Sweetheartno1
    Mammas Kalle skrev 2011-06-22 12:25:03 följande:
    Kolla in britney Spears senaste video på aftonbl. bra produktplacering eller vad
    Haha undra hur mycket Bugaboo fick betala för det där ?! 
  • Sweetheartno1

Nu ni alla bugaboo vänner ! Hjärta

Jag ska köpa mig en skip*hop versa, MEN vet inte vilken färg ! Tror det blir den svarta..
    Har ju en all black med rosa, offwhite, orange fleece topset och två "hemsydda" sufletter  en från mamma på vift (ljus lila med cirklar på) och en från sydd av C (offwhite med rosa rosor)
    Vad säger ni ?!  

• Sweetheartno1
    Minifeb skrev 2011-06-27 17:30:30 följande:
    Finns iPhone hållaren att få tag på eller var den bara något tillfälligt?!
    Det var tillfälligt ! Men det finns en annons på tradera !
  • Sweetheartno1

Jag har beställt ett regnskydd från elodie details och undrar nu om det passar på cam liggdel ! Missade helt att kolla upp det innan ! Obestämd

• Sweetheartno1

Tänkte fråga ang frog, gecko och cam !
    Det ser ut som att på gecko och frog sitter handtaget så högt upp att det skulle vara längst ut på camens handtag ? Alltså hur stor skillnad är det på dom ? 

• Sweetheartno1

Har ni sparat era kartonger till vagnen ? Dom i butiken tyckte det var bra. Men varför ? Har ni sparat den ?

• Sweetheartno1

Hörde idag att man inte ska använda siilikonspray, utan symaskinsolja ?! För att annars kan det rosta. Kan detta stämma ?

• Sweetheartno1

Har knappt använt min vagn en vecka och nu gnisslar fjädringen på höger framhjul ! Tråkigt ! :(

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21