Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Tänkte fråga vad vad gruppen heter för urban jungle ?

• Sweetheartno1

Kan någon som har/har haft UJ skriva till mig ?! :-/

• Sweetheartno1

Jag har köpt mig en ny åkpåse !
    En Julius !

• Sweetheartno1

Vill ha rött till min svarting ! Vet inte om jag ska köpa bara en suflett eller ett hekt topset ?!

• Sweetheartno1
    fröken G skrev 2011-08-15 00:11:22 följande:
    Har följt tråden länge och ni tjejor är lika galna i bugaboo som mig! Ni tillsammans kan ju en heel del med :)

Så till min fråga.. Jag har haft min cam sen jan -10, den köptes ny från köpbarnvagn. Nu har chassits handtag börjat krångla, fästena verkar ha problem med att ha kvar handtaget i samma läge. Det glider på ena sidan i taget. Tänkte kontakta bugaboo eftersom vi är inne på andra garantiåret. MEN! Jag fyllde aldrig i garantikortet som följde med och har letat mig fördärvad efter det, hittar det ingenstans! Kan man få ett nytt och kan man kontakta dom utan detta? Tjejer, hjälp mig!
    Jag tror man kan göra det via internet nu ?1 
    Jag köpte min vagn för ca 2,5 månad sedan och jag fick inte med ett garantikort !  
  • Sweetheartno1

straw2008: Blir dom stumma då ? Eller har man kvar funktionen med höj och sänk bart handtag ? Vart köper man den lagningssatsen ?

• Sweetheartno1

Jakthustru: Näe min son hade gammelrosa på sin vagn! Coolt ! :D

• Sweetheartno1

Har precis varit på Bonti och tittat, tänkte köpa en ny klädsel, men kunde verkligen inte bestämma vilken jag ville ha ! :S Att det ska vara så svårt !
    Så jag gick hem utan ! :(

• Sweetheartno1

Frökens: Haha jag kan ju inte köpa 4 st ! :-P Då mördar sambon mig !

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21