Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

spigg skrev 2011-11-05 22:31:17 följande:

Hej proffs, kan ni hjälpa mig - vad är det för färg på den här åkpåsen egentligen!? Liggdelsbasen den ligger bredvid är mörkgrå, om det är till någon hjälp.
    Blekt svart ?
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-11-08 21:23:36 följande:
    Bdb: Vad då? Är det något speciell där just nu?
    Lagerrensning ! Lite billiga bugaboo skötväskorväskor (gamla) och lock till den !
    Det fanns PF topset och typ röd och sand fleece topset !
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Min son till höger och hans tjejkompis ! Haha en himla roliga bugga bild ! Vintern -08 .

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Någon med Bugaboo CAM som upplever att chassit klickar/knakar till om man svänger med en hand eller häftigt (nere vid leden som man sätter fast ramen ) ? Eller har jag råkat ut för ett till skitchassi ?

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1
    Haha VÄLUTRUSTAD !

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1
    Sapato skrev 2011-11-15 11:28:28 följande:
    Måste också reflexa min vagn inför bebisankomsten
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

JohannaL jag hade bara kört på en vanlig åkpåse!

BlueTopaz kasta in den i torktumlaren med tennisbollar ! Det borde göra susen !

• Sweetheartno1

Mini75 det är inte så dyrt att gå till cykelbutiken om du inte kan. Men det är inte så svart alls. Köp en slang med samma ventil. Sedan kränger du av däcket tar ut den gamla slangen och sätter i den nya och kränger tillbaka däcket ! Och så får du inte glömma pumpa !

• Sweetheartno1

JohannaL då hade jag struntat i det. Min tjej är också 4,5 mån och hon skulle inte behöva en sån !

• Sweetheartno1

Broadway: min tös är 4,5 månad och har gott om plats kvar ! (7,2 kg, 65,5 cm) Det är det fantastiska med liggdelen !
    Jag är så nöjd med min CAM så det är inte klokt. Och så är det ju toppen om man skulle tröttna lite på en färg, ja då köper man bara en ny sufflett !
    Finns många bra saker att säga om CAM så jag vet inte vart man ska börja ! :-P

• Sweetheartno1

Jag älskar min skötväska. Har en svart Skip hop versa!

• Sweetheartno1

MrsNielsen:
    Man kan köpa den som reservdel hos sin återförsäljare ! Vart köpte du vagnen ?

• Sweetheartno1

thj: vet du något om nya petrol blue topsetet ? När kommer det ?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21