Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

SaraSelinda skrev 2010-03-09 19:43:17 följande:
    Läder i 20 Liter kostar 2720 kr. De andra 15 Liters kostar 1090 kr. =)
    Ja läder väskan är väl lite dyr.....men den vanliga i canvas helt överkomlig.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Pepparkaksdeg skrev 2010-03-09 19:56:54 följande:
    Är så djäkla nöjd med min fyndade 20l läderväska för 1600pix helt oanvänd,inplastad med alla lappar kvar.Blocket när det är som bäst! *myser*
    Förstår det!
  • Stargirl

Här är lite bilder på våran 5 åring i en Cameleon....

Självfallet är vagnen hans systers.....men som du ser skulle han kunna sitta i den om det skulle behövas. Se även hur han har fötterna.

2 åring redo att gå ut.....
    Nu är dottern 3 så bilden är gammal men hon får ju fortfarande plats i sin Cameleon. Men hon behöver varken sova eller åka vagn till vardags. Så Cameleon är pensionerad i förrådet. Men hon får fortfarande plats.
    Glöm inte att huvudet och överkroppen inte växer så mycket lägre på ditt barn. Det är benen och armarna som börjar växa nu.

• Stargirl
    poo79 skrev 2010-03-10 14:06:08 följande:
    Har beslutsångest. Är det någon som vet om "nya" bugaboo ståbrädan är bra? Jag har den "gamla", men tycker den är så lång. Sen är den jobbig att den inte går och ta av smidigt.När lill tjejen ska sitta upprätt så står den rakt ut  .Men vet inte om det är onödigt att köpa en ny. Kommer väl ha ståbräda sommaren ut i allfall. Stora tjejen är en lat snart 4 åring.
    Den nya ska vara smidigare och bättre....men för en 4 åring vet jag inte om jag hade propsat på att hon går ist
  • Stargirl
    Candra skrev 2010-03-11 08:45:09 följande:
    An fråga till ang. åkpåsen.Ni som har dem in i april, är era barn varma eller kalla av sig? Samt, vad har de på sig förutom det?Var inne i stan igår, och hon kändes väldigt varm. Hon har täckbyxor i påsen, de känns viktigare än påsen, eftersom hon är uppe ibland.Ska nog byta till en annan mössa. Hörde med dem inne på pop vad de tycker är lagom nu, och de tyckte att den hon har var alldeles lagom, men varför är hon då svettig under den?
    Öppna upp åkpåsen lite mer kanske? Låt den bara täcka fötterna. Den har knappar där du kan fästa locket längre ner.
  • Stargirl
    Aprilia skrev 2010-03-11 10:04:48 följande:
    Jag skulle inte vilja stänga in min bebis såhär på sommarenwww.tradera.com/Solskydd-vindskydd-barnvagnsg...Har sett att det finns liknanade på babyproffsen men då är det en kort filt man hänger över dessutom blir det inte så där "tätt" för antar att det är därfrån idén kommer....
    Nej inte jag heller. Konstigt nog är det typ standard att hänga en filt över sufletten hos många mammor.
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-11 18:06:06 följande:
    GUD! Jag är nästan NERVÖS för att hämta ut vagnen i början på nästa vecka!!
    hehehe....man är alltid det inför att man ska hämta ut en vagn. Det är så KUL. Bästa shoppingen.
  • Stargirl
    jessapessa skrev 2010-03-11 18:31:57 följande:
    Hallå!En fråga jag har gått runt och tänkt på ett tag nu... hur gör ni med ståbräda, och sittläge på vagnen?Just nu har jag vagnen i viloläge, och ståbrädan kan hängas upp med hjälp av snöret.Men är vagnen i sittläge (med bebisen vänd mot mej då, såklart) så kan jag inte sätta upp ståbrädan på något sätt...eller?
    Det blir ju lite tight att sätta upp den då.
  • Stargirl

Faaaaaaaaaaaaan.....helt OT men en av mina kindtänder har spruckigt. Så jäkla irriterande och dyrt lär det bli.

• Stargirl
    Pepparkaksdeg skrev 2010-03-11 20:21:41 följande:
    ;Men HU! :.-oGör det ont?*går och borstar tänderna och skjöljer med flour*
    Nej, tanden är sedan innan rotfylld. Så det värker inte....annat än i min plånbok....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21