Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Majomajo skrev 2010-03-19 08:34:42 följande:
    Hur lång är garantitiden? Vi köpte vagnen i dec -08 och har problem med glidande chassi.
    2 år från inköpsdatumet.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-19 16:08:38 följande:
    tack för alla grattis och tips! Så självklara saker som ni säger men min hjärna fungerade verkligen inte....skönt att man kan räkna med er! Just nu har jag p&t-insatsen i bäddad med lakan när han är så pyttis och sedan kommer jag ha åkpåsen som ni säger och bara ha en bomullsfilt under för det känns lite svettigt med fleece.  En helt annan sak som jag såg på stan härom dagen, en som gick med liggdelen och den lutade verkligen framåt, som om bebisen skulle glida ner och ligga med huvudet nedåt. Är det ett vanligt problem att det kan bli så, eller hade han gjort ngt fel med liggdelen?
    Finsn barn som har reflux, då rekomenderas sådan ställning....Buggan är ju en av de enda vagnarna där du kan luta liggdelen. Kanske kan det varit ngt sådant?
  • Stargirl
    Billabong skrev 2010-03-19 20:44:16 följande:
    Jag behöver hjälp med åkpåsarnas färger.Hade köpt en knallblå åkpåse på mitt Babyproffsen som enl. dem är till Cameleon - vilket verkar stämma för den är likadan som min gamla röda.De hade bara en och jag behöver två till mina tvillingar. Så jag hittade en likadan på Kidz och beställde den. Hämtade ut den idag. Inte samma blå färg alls. Denna är mer turkos. Vad är det för fel? Har de bytt blå färg nyligen?Såååååå besviken. Ser inte klokt ut att ha dem tillsammans så jag måste väl krångla och returnera.
    Synd, det finns två blå. En gammal och en ny. Den gamla var mer koboltblå och den nya är mer klarblå åt det turkosa hållet. Stackare.....
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-19 22:20:43 följande:
    Rykande färsk (så färsk att sufflett och varukorg inte släppts på marknaden ännu )Bugaboo BY Småland
    Supersöt!
  • Stargirl
    LR75 skrev 2010-03-20 15:24:37 följande:
     har stargirl en bas k? isf, jag = avis.
    flinar....jep äger en sådan. Den är dock packad inför eventuella barnbarn.
  • Stargirl
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-03-21 17:37:34 följande:
    Har de slutat att tillverka Bugaboos bilbarnstol? Om, vet ngn varför?
    Ja, det var en tvist mellan de olika företagen. Dvs Bugaboo och Takata.
  • Stargirl
    Muppsan skrev 2010-03-21 17:39:47 följande:
    Hej!Jag undrar; går det att köpa bara upphänget till stödbrädan (alltså de "pryttlar" man behöver för att stödbrädan ska fästa vid chassit)?Vi har nämligen slarvat bort våra sedan vi tog bort stödbrädan i höstas!Hittar bara stödbrädan och "remmen" till den, men inget annat... Hopplöst är det!
    Javisst, kontakta [email protected] för hjälp.
  • Stargirl
    Leo1977 skrev 2010-03-21 21:37:36 följande:
    Vet ni om man kan byta sufletten på Bugaboo Bee?
    Javisst, det går bra. Inte lika lätt att ta av som på en Cameleon men den går absolut!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21