• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Candra skrev 2010-03-11 16:44:19 följande:
    Det är mycket möjligt, men jag har frågat inne på pop tex, och de sa att hon hade lagom mycket på sig.. Och det var ändå igår jag frågade.
    Men de vet väl inte? Känn efter själv när du är ute. Är hon svettig i nacken har hon för mycket på sig. Är hon koll om fötter eller händer har hon för lite.

Mina barn är helt olika. Vad som hade varit bra för sonen hade dottern frusit i. Hade jag klätt sonen som jag gör med dottern hade han svettats och mått dåligt.
    My sugar is raw
  • Senap
    plupp06 skrev 2010-03-17 17:30:17 följande:
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    Grå/svart är tråååååkigt. Och grå-sand är ännu tråkigare. Tycker jag.
    Det är du som ska ha vagnen så välj färger som passar dig. Det går ju att byta när man tröttnar också.
    My sugar is raw
  • Senap
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-03-21 18:07:31 följande:
     Tack för ditt svar Aha, vad tråkigt nu när trean skall komma... Hade ju bespetsat mig på en sådan. Men det var inga säkerhets skäl som gjorde att de dessutom slutade att tillverka den? Finns de några affärer som ff har några ex kvar? Försökt kolla runt i Sthlm men verkar sluuut...
    Du menar förrutom att handtaget lossnade? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Senap
    Srandra skrev 2010-03-30 22:29:51 följande:
    en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
    Ja! *dregglar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2010-03-31 19:12:59 följande:
    Om du tycker den passar så passar den. Jag tycker väl inte att det är en perfekt kombo....men det är bara min åsikt
    modestyclara skrev 2010-03-31 19:07:06 följande:
    jag tycker inte den gula är så snygg till rosa...kombinerar den helst med pf-colourblocks topp eller brunt...
    Lyssna inte på dem. De är färgblinda. *vet*
    {#lang_emotions_innocent}
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2010-03-31 21:11:52 följande:
    vem av oss är det som HAR en gul pf-åkpåse och rosa topp och kan testa live?
    DEt spelar väl ingen roll om man är färgblind? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Senap

Jag har sålt min Cam. {#lang_emotions_frown} Men hittade den här istället jag tänkte pröva.
    http://www.barnvagnnu.se/files/22.JPG

Tycker den är sååååå fin! {#lang_emotions_heart}

My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2010-04-01 08:59:16 följande:
    Åh, den var urläcker! Kanske jag skulle hinna prova en sån också innan lilleman blir för stor... Nu blir jag tveksam om jag skall köpa Bee plus eller inte
    Ja, den är verkligen jättefin! {#lang_emotions_kiss}
    Stargirl skrev 2010-04-01 08:57:26 följande:
    APRIL APRIL hehehehhe
    *förstår inte alls varför stargirl inte tror på mig* {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2010-04-01 09:53:49 följande:
    Så jäkla typiskt er Citymänninkor att köpa en skraltig vagn med svängbara framhjul. Jag har också sålt min Bugga igår och köpt en ny. Äntligen får man kvalitet!
    Åh! Jag den ser verkligen robust och bra ut! Nu blev jag lite avis faktiskt. Jag kanske också behöver en syskonvagn till min bebis?
    My sugar is raw
  • Senap
    http://babypurple.blogg.se/images/2010/dsc_2165_81385721.jpg
    kopierar bilden och klistrar in i tråden.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21