• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Candra skrev 2010-04-01 15:39:24 följande:
    Det fungerar inte när jag försöker. Blir bara tomt.
    Kör du Firefox eller IE?
    My sugar is raw
  • Senap
    Candra skrev 2010-04-01 21:08:29 följande:
    Firefox.
    Då öppnar du bilden i egen flik
    Ctrl-A (markerar allt dvs bilden) Ctrl-C (kopierar)

Tillbaka in i tråden och Ctrl-V (klistrar in bild)
    Syns bilden nu har du gjort rätt. Posta.
    My sugar is raw
  • Senap
    Candra skrev 2010-04-01 21:52:55 följande:
    Woot! =P Tack för hjälpen!
    *rockar*
    My sugar is raw
  • Senap
    SaraSelinda skrev 2010-04-05 20:40:30 följande:
    - Hade en BRIO Sing innan med svängbara framhjul och det hände ALDRIG att vagnen rörde på sig som buggan gör nu. - Finns inte remsor på alla bussar. - Jag släpper ALDRIG vagnen utan håller i den ordentligt, annars vet man aldrig vad som kan hända. Då måste jag ha skaffat fel vagn då om jag ska behöva låsa och låsa upp framhjulen hela tiden då jag åker buss minst 4 gånger per dag. BRIO Singens framhjul rubbades inte när man åkte buss.
    Det är för att Brion väger så mycket mer än Buggan. Vill du ha en tung vagn som är svår att rubba så har du nog valt fel vagn.
    Själv åker jag buss hela tiden men jag har aldrig låst framhjulen. Dels lämnar jag aldrig vagnen så jag kan ha en fot i vägen om man får en busschaffär med blysulor. Dels är det sällan vagnen rör sig ändå.
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2010-04-08 09:48:18 följande:
    Japp, vi är bäst
    Ja, det är vi. Och ödmjukast. *vet*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2010-04-17 09:40:53 följande:
    Hahaha....du behöver ju inte en till vagn. Men du vill ha en till....det är skillnad. Jag behöver inga fler skor, men jagköper ändå massor hela tiden.
    Men skor behöver man ju faktiskt ha en massa. *vet*
    My sugar is raw
  • Senap

Vad är det för svordomar i tråden?!?!
    Britax-vagn?

My sugar is raw
  • Senap
    Ellisizza skrev 2010-04-20 10:10:20 följande:
    Precis så känner jag med. Jag trodde inte heller att det skulle vara en terrängvagn men samtidigt trodde jag att det skulle gå bra att köra på en jämn och fin grusväg. Är jättenöjd med att den tar så lite plats och att den är enkel att hantera men fjädringen borde faktiskt vara bättre även om det är en sulky. Om din vagn skramlar och låter och allmänt beter sig som min så är det nog inget fel på vagnen utan den är väl bara så. Lite surt faktiskt. Ångrar att jag köpte den. Är så himla nöjd med min cameleon och om det inte var för att jag behöver en resevagn nu när vi ska bort så hade jag sålt min bee.
    Jag känner inte igen mig alls. Vi hade med Been förra sommaren när vi var på semestertur och då var dottern bara 1 månad gammal och det var inga problem alls.
    Vi gick på asfalt, grusvägar, gräsmattor, Liseberg och lite överallt utan några problem alls. Kullersten var väl det enda vi inte gick på alls.
    My sugar is raw
  • Senap
    imsa skrev 2010-04-20 09:19:23 följande:
    vi ska utomlands i juni och undrar om det är många som tar med sin bee eller har ni en paraplysulky el likn med er? KAn man ta been utan transportbag? Behöver man betala extra för att ha vagn med sig eller hur funkar det? Vår bee strular med sitsen. Är den uppfälld efter att ha legat i bilen tex och man ska fälla ner sitsen så hakar den i på ena sidan så man får ta en nyckel för att inte bräcka sönder den. Vilket är smått pinsamt på stan kan jag tycka. Fler som har det problemet? Vagnen är från sommaren 07, är det då den "smala smala" varianten av bee? Många frågor känner jag... sorry!
    Jag skulle ta med mig Been. Jag köper ju en vagn för att använda den. Om den går sönder så kräver jag ersättning. Jag är bra på det så jag får det jag vill ha.

Jag har transportväskan. Jag tycker den är värd vartenda öre. Jag vadderar med blöjor och kläder så har jag lite mer packutrymme också.

Det är olika för olika flyg huruvida det ingår eller man får betala extra. En del är det vikten + vagn gratis. Andra flyg så är det vikten inklusive vagn. Andra tar alltid betalt för vagn då de anser det vara specialbagage.
    My sugar is raw
  • Senap
    LR75 skrev 2010-04-20 11:37:10 följande:
    så en urtvättad hängig svart fleece med lila kanter är inget man kan lura på fröken?
    frun, faktiskt. *vet*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21