Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

modestyclara skrev 2010-04-06 20:58:37 följande:
    låter som desinformation. jag gissar på Odenplan
    Jag tycker det låter som att de väntade på en leverans som inte kom Men imorrn har jag hört att de ska komma till de flesta Stockholmsbutiker.
    Jo just det!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-04-06 21:10:54 följande:
    AJg var inne på odenplanbutiken o köpte en grej, hon sa att de stod ute på en pall ?
    Oh, najs! Då kom den dit idag alltså. Trevligt! Då kanske man skulle ta sig till stan på typ torsdag och känna lite mer på den
    Jo just det!
  • Kajsan
    Srandra skrev 2010-04-06 22:43:27 följande:
    någon som vet om det är dom "vanliga" åkpåsarna på kidzshoppen som kostar 995 eller om det är ngn som kanske inte passar till cameleon?? Det står att det e till bugaboo så den borde ju passa då eller?
    Ja det borde ju vara cameleons åkpåsar , de rear nästan alla butiker som har Bugaboo ut nu eftersom det har kommit en ny som passar både Bee och Cam.
    Har man inte en bee också så är det ju ett fyndläge!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 20:23:52 följande:
    Såg ni SVT:s inslag om tio underkända barnvagnar idag? De hade en Bugaboo på bilden före inslaget men Bugaboo var inte ens med i testet
    Får man öht göra så?
    Jo just det!
  • Kajsan
    MiniM3 skrev 2010-04-10 11:13:03 följande:
    Skulle precis beställa en iphone hållare från bonti till buggan .. Men dom skulle ha 125 kr i frakt .. helt sjukt ju :O
    Jag tror de har sån automatisk uträknare, ring och hör med dem, jag är nästan säker på att den kostar 36 kr att skicka....
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sevilla skrev 2010-04-10 20:10:39 följande:
    Alltid härligt med snabba svar, tack! Japp jag är kinkig! vet tyvärr inte riktigt vilken färg det blir, men ska jag nu köpa en ny vagn till lillebror/syster så vill jag definitivt ha den färg jag gillar bäst Lutar åt brun bas, kanske också med brun topp (trist eller fint?) tycker att offwitetopen är fin till det bruna också men är nog för drällig för den Är också lite sugen på att komplettera den bruna basen med en retroinspirerad sufflett från nån sån duktig som mamma på vift... Brukar man förresten kunna betala nån sorts bokningsavgift eller måste man lägga hela summan på en gång?
    jag tror det är dags att börja boka nu Oftast brukar man väl betala handpenning p ånågra procent innan , och resten när vagnen kommer.
    Brun/brun är min favoritkombo, du kanske kan slå till med en offwhite sommarsuflett?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Om du inte hittar någonstans så kan alla som säljer Bugaboo beställa åt dig. Bara att fråga! men det kan ju ta lite tid att få...
    Jo just det!
  • Kajsan

Äh men för fan! Nu har dottern öppnat ett mörkrött nagellack och HÄLLT UT hela flaskan inuti min Bugabooväska. {#lang_emotions_demon}
    Jag skojar inte.
    Jag har försökt torka ur med våtservetter, och sen får jag väl bada väskan i aceton.
    Men allvarligt,vad är oddsen? jag är bara glad att jag inte hade den i vitt skinn, då skulle jag gråta blod.

Jo just det!
  • Kajsan
    Xst skrev 2010-04-16 15:06:12 följande:
    Fyyy.. minns när vår tjej hällde ut lila nagellack i vår vita soffa
    Ja, ok, det var ju några snäpp värre minst sagt .-D
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-16 15:15:55 följande:
    Shit....vilket skit!!!
    Haha, jag har tagit foto på skiten , mest för att sätta på kylskåpet för att påminna mig själv om att man faktiskt får skylla sig själv när man lämnar typ nagellack framme
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21