Inlägg från: lolo21 |Visa alla inlägg
  • lolo21

Bugaboo-tråd nr 21

Gissa om jag är nöjd, bytte bort Blingo-kläder mot en helt ny phil and ted mjuklift:) Då gör det ju inget om bebisen växer ur den fort. Sån himla tur, en blå var det som passar perfekt i min bugga:) Nöjd!

På tal om åkpåse i inlägget ovan, kände idag också att det börjar bli dags för det nu. Ska sätta i min sen så är sonen redo för hösten. Just nu kör jag ju Brio Race Flört men det går att pimpa den lite med. Längtar till januari, bebis o bugga:)

• lolo21
    hemlig007 skrev 2010-09-14 13:56:52 följande:
    Tack för era snabba svar!!!  Ska nog gå till butiken och höra lite med personalen ang. mjuklift i liggdelen. Är inte så oroad över att det ska bli för trångt, då min bebis säkert inte kommer vara så stor Annars är det ju smart att bära upp hela vagnen och förvara den i lägenheten!
    Dela gärna med dej av vad de sa sen:)
  • lolo21

Jag tycker den ser underbar ut:) Men det kommer väl ta alldeles för lång tid innan man kan köpa den här för att det ska vara aktuellt för oss, tyvärr.

• lolo21
    johnhugo skrev 2010-09-15 14:41:41 följande:
    Hej,

Kommer med en liten annan fundering så här mitt i släppet av nya Bugaboo-modeller. Dags att införskaffa åkpåse och skulle behöva er feedback. Om ni idag skulle köpa en åkpåse till Cameleon skulle ni välja Buggabs egna eller ex Simple World? Min kille är idag fem månader och vill att han ska hålla sig varm under höst/vinter, räcker buggans egna då?

Tack för eran input! 
    Höståkpåse: buggans egna. Vinteråkpåse: 7 AM igloo.
  • lolo21
    han skrev 2010-09-15 18:25:28 följande:
    hoppas! och roterande vinterhjul menade jag såklart :)
    håller med!
  • lolo21

Halloj

Nu har buggan blivit tvättad, smörjd och ihopsatt med nytvättad klädsel. Den är såå snygg med sin nya P&T-mjuklift:)

Har en fråga. Sufletten är så "vek" eller vad man ska säga, den är liksom slapp och inte spänd. Det var så även innan, så det har inte blivit sen vi satte ihop den på nytt. Hur kan man fixa så den blir mer spänd?

• lolo21
    modestyclara skrev 2010-09-17 09:30:45 följande:
    prova att byta plats på sufflettspännena...
    Tack för ditt svar! Jag har redan provat det o tyvärr hjälpte det inte.. ska googla o se om jag hittar nåt mera.
  • lolo21
    modestyclara skrev 2010-09-17 10:17:10 följande:
    är det en frog du har? då kan det vara fel spännen ifall du har en cam-sufflett?
    Nej det är en cameleon.
  • lolo21
    lilyanna skrev 2010-09-17 10:22:13 följande:
    Jag har likadant på min Cam o jag har också provat att byta sida på spännena men det hjälps inte...hm, får kanske köpa ett nytt topset o se om det är likadant?
    Det var min plan också, det är en lite dyr plan tycker min man dock Flört
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21