Inlägg från: lolo21 |Visa alla inlägg
  • lolo21

Bugaboo-tråd nr 21

Alisa skrev 2010-10-03 12:33:29 följande:
    Jujube connected med en Juju-between när dottern var liten. Nu använder jag krokarna fortfarande för att hänga min handväska på handtaget. Fungerar finfint!  =)
    Åhh krokarna är underbara=) Har en petunia picklebottom till min cam, och när jag kör utan väskan så hänger jag kassar där på. (fast nu sitter de på min brio...) men snart på buggan igen:)
  • lolo21
    linaenn skrev 2010-10-03 21:45:05 följande:
    Jag var och klämde på nya Bugga-åkpåsen idag och ärligt talat, jag tycker inte den känns särskilt mycket tjockare än den gamla... Eller är jag helt ute och cyklar??

Provade även en 7AM-åkpåse i Camen men blev besviken på den gröna färgen som jag förälskat mig i på nätet. Så om jag nu ska köpa en sån åkpåse, vad tusan ska jag välja för färg då? Jag har brun bas och brun + PF Skurvy top som jag vill att påsen ska passa till... Är man supertrist om man väljer en svart eller ska man vara lite vågad och satsa på en silvermetallic? Hur skulle ni valt?
    Åhh 7AM, min näst största kärlek efter buggan:) Jag har en brun till min blåa, supersnyggt. Men måste köpa en i strl L nu, och är sugen på silver. Tycker den är supersnygg=) Nya färger ser jag att någon skriver om längre ner, måste kollas upp!
  • lolo21
    Senap skrev 2010-10-04 08:47:15 följande:
    Funkar ok men rätt stor tycker jag.
    Åh stor gillar jag Flört alltså stor som med mycket plats i, men känns den klumpig att hänga på cam menar du?
  • lolo21
    Snoppan skrev 2010-10-04 08:43:37 följande:
    Jag har en oi oi, samma stuk som den där.. Den svart/grå rutiga.. Jag har den med be connected.. Men får den inte att hänga rakt!? Den hänger lixom lite på sniskan, annars tycker jag den är bra till cam..
    Hmm undrar varför den inte vill hänga rakt då? Har du också en carry all? Tkr du att det får plats mkt i den?
  • lolo21
    Senap skrev 2010-10-04 09:01:07 följande:
    Jag föredrar Hobon men det är nog en smaksak. Och jag gillar inte att ha för klumpigt och stort med mig.
    Jag förstår. Har kollat på Hobon också, det står lite mellan dessa. Men behöver ju få med mig allt som behövs till 2 barn, så då kanske jag får stå ut med att det blir lite stort.. Vilken Hobo tkr du är snyggast då?
  • lolo21
    Snoppan skrev 2010-10-04 09:47:36 följande:
    Lolo21: jadu jag vet inte.. Har försökt packa den tyngre åt hållet den lutar, ändrat läge på be connected.. Funkar inte! Blir galen!
    Jag har Carry All City Check Black
    Hmm det låter ju inget vidare. Kanske måste ta o prova olika modeller på buggan innan jag bestämmer mig.
  • lolo21
    Snoppan skrev 2010-10-04 10:51:05 följande:
    Ja jag vill ju att den ska hänga RAKT!
    Förstår det. Har haft en ppb och den hängde rakt.. hmm svårt detta med skötväskor.
  • lolo21
    Joddan skrev 2010-10-06 09:33:54 följande:
    Ni som hade åkpåsar till era 1,5 år+ barn. HUR får de plats? Köpte en åkpåse till min 1,5 åring och han får inte plats!!!!!!!!! DrömmerFörvånadSkrikandes
    Hur stor är han? Flört Min väldigt lilla treåring får utan problem plats i brios åkpåse. Han är däremot för stor för 7AM i str medium, så det får bli en large i år. Ska kanske tillägga att han är 11 kilo lätt och 83 kort;P
  • lolo21
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 17:28:46 följande:
    Lodger bunker e helt underbar! speciellt till små bebisar jag har en som jag testat i min bee och den satt helt okej, ja jo den glider ju ner lite när man har större barn som jag men inte så att jag störts av det! men annars har jag en cam åkpåse som du ser på bilden ovan
    Lodger bunker är så fina tkr jag=) Funkar de bra som åkpåse  liggdelen i camen?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21