-
Åh en härligt hysterisk blå, det låter snyggt=) Bild?Fröken Småland skrev 2010-10-07 07:29:56 följande:Det tycker jag absolut! Eftersom den är skålformad så blir det lite lite knöligt i botten men det går att släta ut precis där bebisen ligger. Jag gillar Bunkern jättemycket och har precis köpt en härligt hysterisk ultrablå till min lilleman som är 3,5 år
-
Iglooo! Den är underbarlinaenn skrev 2010-10-11 11:24:39 följande:måste fråga om åkpåsar igen...

ni som har 7 AM-påsarna, har ni igloo eller b212 evolution? och vilken tycker ni är bäst?
-
Jag hade strl medium hela förra vintern och den passade toppen. men ta du en large - så kan barnet ha den längre ju :)linaenn skrev 2010-10-11 11:42:44 följande:ja, jag börjar nästan tycka att den verkar mysigare än b212...
storlek large borde väl vara den som passar cam-sittdelen bäst va? -
Kan ni övertyga mej om att jag _inte_ behöver ett bee? Jag har ju en cam, en brio race och snart en babytravel syskonvagn.. men bee är ju så sööt:) Ni kan väl säga att det är en ganska dålig, skranglig historia till vagn
så jag kan sluta spana... -
Hmm tack för hjälpen, intePrimrose skrev 2010-10-13 01:52:29 följande:Jo, du behöver en Bee!
Vi var Cameleonägare och köpte en Bee, för resor, i mars. Samtidigt gick bromsen sönder på Cameleon (andra gången!) och medan vi väntade på ett nytt chassi använde vi Been. Och gillade den så mycket att vår Cam har fått stå sedan dess. Nu försöker vi i stället sälja Camvagnen och har köpt en Brio Spin för vintern (och för att nu är ett hjul på Been trasigt och vi väntar på leverans av ersättningshjul). När vädret blir mildare åker Been garanterat ute på gatorna igen, den är smidig, söt och lättkörd - vad mer kan man begära?!
Spana på.
Jaa den verkar ju såå smidig och så är den ju så söt:) Får se om vi verkligen behöver ha brio racen, annars kan man ju sälja den och få ett litet bidrag till ett bee;P
-
Hej!CeciliaB skrev 2010-10-14 12:58:54 följande:Hej alla experter! =)
Jag undrar hur de funkar med vinterhjulen? Behövs dom? Hur svårt är de att köra i snö med de andra? hur mycket mer svårkörd blir vagnen utan svängbara framhjul?
Tack på förhand!
Jag körde buggan utan vinterhjul förra vintern.. det slutade med att jag köpte en brio race;P Det var helt fruktansvärt, körde fast hela tiden, fick köra på bakhjulen och hursomhelst.. Sonen var 2 år drygt så han skrattade bara när vi lekte snöplog, men huua om man haft ett mindre barn. Såå skumpigt och hemskt. Nej i vinter blir det annan vagn, buggan för fungera som reserv, MED vinterhjul! -
Haha! Och nu gör jag exakt så, min race är ute nu och ska inhandla en UJ=) Säg till din sambo att min son är tre år, och jag behöver ändå en UJ;P Du behöver ju inte nämna att det kommer syskon snart, om du inte vill;PLiten Mjau skrev 2010-10-14 20:02:48 följande:Gjorde samma som du förra vintern. Racen åkte ut på blocket fortare än kvickt när snön var borta. Vill ha en UJ denna vintern men min sambo tycker inte att vår dotter behöver en vagn denna vintern. Kan förstå honom men jag vill ha en UJ
plus att dottern är ju bara 2,5år -
Nu har jag fått kollinummer av säljaren, och i morgon borde jag kunna gå o hämta min vintervagn!
En UJ singel med ligg&sittdel. Känns toppen att kunna komplettera buggan, och syskonvagnen i vinter... *viskar* och brion.. haha. Min man kommer älska mig;P Nu måste jag bara hitta massa roliga tillbehör. -
http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artnr=855484000516
Är det någon som vet om denna passar till cam? Och kan den funka även till UJ singel? Tror ni det är knöligt att byta emellan, måste man köpa två? ;P -
Tack för ditt svar=) Ska kika på blocket, blir en orginal till camen då:)AnPa skrev 2010-10-21 08:34:09 följande:Den kommer inte passa till cam. Jag hade en sån till min teutonia som jag hade innan camen (hemska tanke!!) och den satt knappt bra på den som dessutom hade runt handtag/chassi. Du spänner liksom den delen som ska gå runt chassit genom en plastgrej, sen trär man den runt chassit och sen genom plastgrejen igen ("bandet" som går runt chassit har kardborre på, fast bara det mjuka som kardborre har, på insidan för att skydda chassit från plasten). Dessutom så måste du spänna åt den jättehårt för att den inte ska trilla ner och då riskerar du att kardborren lossnar och plasten skaver mot chassit. Jag tror inte att det finns någon mugghållare som passar camen förrutom bugaboo's egna.
Däremot så skulle jag köpa den till en UJ handtaget på den är väl ett ledhadtag? Då tror jag att den sitter bra då den inte kan hasa ner, speciellt då sufletten kommer nära på en UJ då den är framåtvänd.
Såg för övrigt en bugaboo mugghållare på blocket för 100:-