Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

solouniko skrev 2010-09-22 14:40:16 följande:
    Jaha så den kommer säljas som singelvagn och om man vill får man köpa tillbehör för att få det till en syskonvagn? Trodde det var en "syskonvagn" och då borde ju såklart båda delarna ingå tycker jag.. Men det var ju den summan vi hade förväntat oss ungefär så det blir nog ändå rätt bra
    Jag tror att Donkey klassas som en singelvagn precis som t ex PT och då är självklart syskonsits tillval.
    Machina skrev 2010-09-22 14:37:01 följande:
    Tack tack tack :) Jag höll på att bli galen :)

Om det är någon i sthlms trakten som har en liggdel till salu så får ni gärna pm:a mig :)
    Man får inte efterlysa i tråden så där *skäller på*. Sätt en köpes-annons på Köp&Sälj vetja
  • Fröken Småland
    Jossanjo skrev 2010-09-22 15:04:23 följande:
    Det kanske är okej att länka i en tradera-tråd till tradera-aktioner men inte här.
    Vilket de flesta vet och oxå försökte berätta. men nu är det utrett, det är bra.

Småland, undrar om du har en länk på åkpåsarna ni prata om, som bara fanns i usa.
    Skall få besök därifrån snart å undrade om jag skall be om lite grejer.
    Jag har en gammal sparad bild, häng kvar...
  • Fröken Småland
    Fornell skrev 2010-09-22 21:08:54 följande:
    Är på gång att köpa en begagnad bugga, har läst att det kom ett bättre chassi 2008 eller 2009, någon som vet mer om detta ??
    Bättre och bättre.... De nya hade ju många problem med reklamationer. Jag skulle hellre köpa ett av den äldre modellen, med vingmuttrar för höjdjustering. Står mera i FAQ, länk i TS
  • Fröken Småland
    Miniigirl skrev 2010-09-23 09:26:29 följande:
    Hur stora barn får plats i en frog eller gecko?
    De flesta treåringar får plats
  • Fröken Småland
    Favvo skrev 2010-09-27 00:04:31 följande:
    Hehe okej Glad

Jag har kollat upp skillnaden nu och den ena (bild nr 1) passar till cameleon och den andra (bild nr 2) passar till been Skrattande
    Den på bild nr två passar till både Bee och Cameleon/Frog/Gecko
  • Fröken Småland
    Supersmurfen skrev 2010-09-27 12:32:52 följande:
    Har inte riktigt hängt med i diskussionerna ang. åkpåsar... men vad är det för fel på Bugaboos egna?
    Inget fel alls. Men ibland får man vara lite otrogen och/eller ha flera åkpåsar. En för varje dag i veckan är lagom Tungan ute
  • Fröken Småland
    Snoppan skrev 2010-09-27 13:01:08 följande:
    Men som jag sa förut så finns det ju två olika och tydligen så är det en som är nyare än den andra. Är det den som ser mycket mer skålad och "böjd" ut på alla bilder som är den nyare?
    Den med dragsko är den nyare. Syns som en liten "knapp" på övre mitten av locket. Skålningen är exakt densamma och kan sannolikt variera från bild till bild.
  • Fröken Småland
    Supersmurfen skrev 2010-09-27 13:02:58 följande:
    Haha, ja det är klart... jag har inte riktigt kommit in i hela den här "Bugaboo - vill ha massa olika varianter - grejen" ännu Är under upplärning!
    Dagens tips: sluta hänga här. Det är inte nyttigt
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21