Bugaboo-tråd nr 21
Har ni nånstans sett nya vinterhjul säljas för 750 kr?
En snubbe som var intresserad av mina vinterhjul som är till salu påstod det och det låter ju som ett dåligt påhitt i försök att pruta...
Har ni nånstans sett nya vinterhjul säljas för 750 kr?
En snubbe som var intresserad av mina vinterhjul som är till salu påstod det och det låter ju som ett dåligt påhitt i försök att pruta...
Ja det är nåt skumt med annonserna på den orange- blåa och den svartröda med sommarsuffla. De är fotade på samma plats iaf. Stöldgods tror jag....
Skum vagn... Den ser ju ut som en bugga på alla delar förutom däcken. Är det nån Kina kopia tro? Eller nån som målat fälgarna med silverfärg?
Och mitt i allt detta har jag min cam ute till försäljning... Men det kan kanske vara en fördel bland alla skojare?
Jag har faktiskt aldrig sett nån kopia ute på stan nån gång! ( säkert ett tecken på att jag är i stan för sällan;)) Eller ja, crescents kopia har jag ju sett men de utger sig ju inte för att vara bugaboo heller
Pixter- den ligger ute för 6500. Får se om det går att få så mkt.
Avvaktar tills efter helgerna med att sänka priset isf om inget händer. Kanske inte är bästa tiden att sälja vagn nu heller...
Annonsen med kopian är borttagen nu såg jag
Jag skrev i min annons att chassit är utbytt 09 och att det är det nya med popnit som inte ska glida. Var det dumt tror ni? Tänker att det kanske bara oroar nån som inte vet nåt om bugaboo. Att chassit är nytt bör väl stå då det bör höja värdet lite men kanske ska jag ta bort det andra? Ev kanske jag gör det om jag måste sänka priset sen
Miss R: ja det stämmer! Den nya modellen är " utställd" nertill så att den blir rymligare eller hur man ska säga, vilket inte den gamla är. Man ser det ganska tydligt om man ser en bild och jämför dem.
Jag har den gamla och gillar den.
Ja det ska vara rörligt. Och ja, det är sittdelen som håller ihop chassit så det ska vara så när sittdelen inte är på.
Ja skillnaden är att det nyare chassit som inte ska glida har popnit och det som gled hade små skruvar där clipsen sitter. Skruvarna klarade inte påfrestningen och är därför utbytta nu.
Ska du få med båda chassina på köpet? Man kan ju nämligen sälja de trasiga för en femhundring, iaf i Sthlm. Jag har sålt två sådana...