• spigg

Bugaboo-tråd nr 21

the baby skrev 2011-08-05 21:27:42 följande:
    Fast bra att den inte finns längre också, Sickla är ju mitt stam-ställe och det skulle nog blivit dyrt...
    Hehe, sant. Jag älskar också Sickla!
  • spigg
    Surkatt skrev 2011-08-07 20:43:19 följande:
    Är inte rollerbug en UJ? 

Jo. En fyrhjulig UJ. Väl?
  • spigg
    Mammas Kalle skrev 2011-08-07 20:40:19 följande:
    Beklagar sorgen till er som mist era kära, livet känns med en gång så skört

Ot fråga som jag hoppas nån har erfarenhet, har för mig att jag läst det här för längesen..
    Är nyfiken på en rollerbug, vet att de har ngt år på nacken men den skulle vara en vintervagn/ på landet vagn.
    Fråga är väl egentligen va ni har för erfarenheter av den? Är det fasta framhjul eller ledade?
    Som sagt, det är en Urban Jungle-vagn, men den har fyra fasta hjul, så mkt vet jag iaf! :) Kan säkert vara en riktigt bra på landet/vintervagn.
  • spigg
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-11 21:23:55 följande:
    Kan någon som har/har haft UJ skriva till mig ?! :-/
    Jag har haft en UJ Duo.
  • spigg
    Badankan skrev 2011-08-11 22:33:19 följande:
    Nybliven Cameleonägare, undrar om ni andra använder regnskyddet som ingår? Vi upplevde detta som VÄLDIGT tajt och svårt att få på, i alla fall till liggdelen. Finns det nåt bättre regnskydd att köpa, kanske i nåt annat märke?
    Tacksam för snabba svar, vi kommer nämligen befinna oss utomhus i helgen och det väntas regn...
    Tullsas funkar bra på min Donkey iaf, har sett andra ha det till Cameleon.
    www.tullsa.se/regnskydd.htm
  • spigg
    ThereseX skrev 2011-08-12 20:27:02 följande:
    Crago?
    Tror hon menar Graco.
  • spigg
    Surkatt skrev 2011-08-12 23:25:32 följande:
    Anpa: Ja min stora är 96 nu 2,5 år. Var tvungen att kolla BVC kortet nu och jämföra, tyckte din lilla V var jättelång, men så såg jag ju att min jänta var 87cm och vägde nästan 14 på samma koll...  Hoppsansa vad fort man glömmer hur stora de var....

Jamen då ska jag banne mej köpa en buggaåkpåse jag med. Måste bara bestämma mej för vilken färg... har ju brun bas och denim topset. Offwhite kansek *dregglar*... så har jag absolut en anledning att köpa en offwhite suffla.....  
    OFFWHITE ÅKPÅSE? Herregud surkatt, hoppar dina barn inte i lerpölar?
  • spigg
    Surkatt skrev 2011-08-12 23:32:27 följande:
    Jo stora gör det... men lilla korven kommer att sitta fastständ och inte tillåtas leka utomhus om det inte är tvåmeter snö och det är riskfristt för vagnen. Han kommer också bara tt få äta risgrynsgröt och ersättning omhan fortsätter vara en kräkbebis. INGEN TOMAT ELLER MOROTSSPYA I MIN VAGN TACK!!!! 

*skoja*

Hans storasyster var faktiskt väldigt nöjd med att åka vagn utan att gå hela första sin vinter så en säsong borde jag kunna ha det. Vi har ju tomt också si vi kan rulla i lerpölar hemma utan att behöva vagn till dem...Väldigt praktiskt nu när jag tänker på det...
    Och du menar att din stora aldrig helt utan förvarning attackerar din lilla i din OFFWHITE ÅKPÅSE precis efter att ha rullat sig i lerpölar och morotsspya? You crazy!

Men håller med om att det i teorin låter sjukt snyggt. I teorin... Tungan ute
  • spigg

Någon som kan ge ett snabbt svar på exakt vilken mailadress till Bugaboo jag ska höra av mig till när vagnen gått sönder?

• spigg
    Fröken Småland skrev 2011-08-15 10:16:09 följande:
    Du skall alltid höra av dig till den butik där vagnen köptes. Om den har lagt ned så kan man ta det direkt via service@bugaboo.se
    Den är köpt från England, från Jown Lewis som tydligen anser att man ska ta det direkt med Bugaboo. Tack för din hjälp, ska maila på en gång.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21