Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Xst skrev 2010-04-15 10:22:56 följande:
    Hehe.. ja jag står på din sida. Enda stället jag kan tänka mig en gammal EL på är vid stallet Vagnar som bott hos mig har nog tom lämnat mig fräschare än vad de kommit ibland Är pedant med vagnar Tanken på slitna tyger.. får mig att vilja.. urk!
    Jag vet jag är exakt likadan, vår bee ser sprillans ny ut medens väninnans är supersliten (min är 1,5 år gammal hennes 6 månader men bara använd till 2 resor, jag använder min flitigt VARJE DAG).

Enbugga med vinterhjul funkar i stallet :O)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    Stargirl skrev 2010-04-15 10:26:36 följande:
    Alltså jag var inte missnöjd med den gamla. Men nu när man jämför så är den nya bättre.Båda är lika sköna att köra men då den nya har höjbar rygg så får dottern platts bättre, sittdelen är bredare så dottern har mycket plats kvar och sen så gillar jag att handtaget har hack ist för steglöst som de gamla har.Sen är det säkert oxå nyhetens behag......dottern åker dock sällan vagn numer men jag tror det blir mer till sommaren.
    Ok jag förstår att ryggläget är ett STORT plus! Annars har jag faktiskt tänkt ta bort vingarna på vår gamla bee som på nya, kan inte se vingarnas funktion ändå.
    Tror gamla får duga till oss, har så mkt minnen med den :O)
  • straw2008
    Xst skrev 2010-04-15 11:05:03 följande:
    Njae, inte när man går i de ckliga smutsiga skogarna över stock och sten med häst på släp. Då funkar faktiskt en EL Buggan kan ju bli smutsig
    Eh jo du har rätt, jag gick aldrig terräng med både vagn o häst, hästen stannar ju bara o äter hela tiden.
    Skulle ändå inte välja el, skulle välja bärsele {#lang_emotions_kiss}
  • straw2008

Vet någon här om det finns någon vagn som blir så pass liten att man kan ta med den på ett flygplan som handbagage?

• straw2008
    passau skrev 2010-04-20 10:30:50 följande:
    sålt liggdelen och sedan blanda rosa och rött?färgerna är ok att blanda men kanske inget man skulle ge det priset för att få...
    Äh sälja liggdel kan jag förstå.. o blanda färger oxå men ändå nästan 8000 kr??
    SJälv tycker jag rödbas o nytt cerist toppset i canvas är fint :O)
  • straw2008
    LR75 skrev 2010-04-20 11:37:10 följande:
    så en urtvättad hängig svart fleece med lila kanter är inget man kan lura på fröken?
    Dåliga gummiband oxå :O)
  • straw2008
    zasata skrev 2010-04-24 21:06:45 följande:
    Bara jag som tänk på att när man har större barn framåt i bee, ser det ut som en rullstrols liknande?
    Nja inte den gamla men väl den nya när man hissat upp ryggstödet:O) 
  • straw2008
    Nikki S skrev 2010-04-26 22:08:05 följande:
    Hallå!Jag är en nybliven ägare av en bugga och skulle behöva lite hjälp av er.Jag skulle idag lyckas klura ut hur jag skulle sätta dit ett parasoll på min bugaboo cameleon men det gick verkligen inte bra. Någon som kan förklara för mig hur man sätter dit det och vart det ska sitta? Jag har en beskrivning men får inte riktigt ihop det i mitt huvud.
    Alltså på ramen, hur kan du INTE få fast det {#lang_emotions_tongue_out}
  • straw2008
    Preggie skrev 2010-04-27 12:06:43 följande:
    Har du olika fästen? Har för mig att det är olika till olika modeller om jag inte minns helt fel. Någon som vet vad jag pratar om?
    Finns 4 olika samt ett paraply som man skruvar fast va?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21