Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008
    Xst skrev 2010-05-04 10:50:06 följande:
    Ja står att det är en cameleon 2010, med gamla chassit
    Mmm ok, det ÄR säkert en 2010 annars skulle de väl inte skriva det, urk gamla chassit är fult{#lang_emotions_throwup}
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    joasia skrev 2010-05-04 13:47:13 följande:
    hej tjejer, ni verkar ha sten koll på blocket... Jag funderar pa hur snabbt det gar att salja en bugga cam uttagen dec 2007, men som borjade anvandas mars 2008 och som fick nytt chassi 2008...  Visst beror det pa priset man satter ut, men om vi gissar på ett helt normalt pris (dvs ingen overpris, men inte superbilligt heller). Vad gissar ni? Funderar pa om vi ska salja före eller efter semestern? Skulle vara bra klirr i semesterkassan...
    Sätt relativt billig så säljer du den fort, kanske 4500 kr? Vilken färg är det?

De som sätter ut sina för 7500 får de ju inte sålda liksom...
  • straw2008

Jag ville bara berätta att vi tagit bort våra vingar från beevagnen med mkt gott resultat, de sitter endast med en raksöm så det tar 2 min att sätta på de igen om man skulle vilja. Den ser lite mer ut som nya been och man får ca 6 cm sittyta till på bredden!

• straw2008
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-26 09:38:16 följande:
    meeen jag får ju inte loss de vita plupparna! mina fingrar blöder nästan..aj
    Alltså de är OMÖJLIGA att få bort om du satt de upp o ner... dåbörjar typ fingrarna blöda.

Men sitter de rätt är detbara att peta genom mitthålet med ett finger på sprintarna som sitter utmed långsidorna på den  vita plastgrejjen.

Men som sagt, se till att få i de åt rätt håll sen annars får du aldrig bort dem (om man inte bänder sönder med skruvmejsel eller kviv typ).
  • straw2008
    LR75 skrev 2010-05-25 22:26:44 följande:
    pics please!!!
    Har tyvärr ingen bild, vagnen står i förrådet!

Men det blir mkt mkt mer rymligt, ca 6 cm extra för rumpan o minst lika mkt för kroppen.

Med overall satt ju sonen som hej kom ohjälp mig, armarna blev helt ihopvikta liksom.

nu, asbra plats :O)
  • straw2008

Just det, kollade in nya åkpåsen igår, sån fantastisk förbättring!!

Dennya är TJOCK fluffig stadig.. har en dragsko där upppe så man kan stänga till den.

ALLT som den gamla inte har och är!

Men jag undrar.... om man ska kunna ha den i nya been med ryggen i olika lägen, blir den inte väldigt knölig i fyggen då? Om man har ryggstödet lite längre ner dvs?

??

• straw2008
    zasata skrev 2010-05-26 10:40:41 följande:
    håller med. Men tror ni den är snygg i bee?
    Jag ska ha den i min gamla bee, men eftersom den är lite bredare så har jag tagit bort vingarna på min beevagn :O)

Frågan är hur den sitter i ryggen? Ska gå in o prova någon dag.... Sen är det väääldigt mkt hål i ryggen på den, eftersom beevagnen oxå har massa hål i ryggen så kommer jag sy igen vissa hål som inte behövs, så den blir tätare.

Men som sagt den var allt som den gamla inte är!
  • straw2008
    Asereht skrev 2010-05-26 10:56:19 följande:
    Men så klart, det var därför jag tyckte att min kändes lite sladdrig när jag kom hem efter att ha suktat och klämt på saker i butik. Tänkte inte ens på att det är ny modell på åkpåsen.
    Nää den gamla ger vi inte mkt för, som en fleecefilt bara i kvaliteen.

O den nya finns ju även i alla färger, även om jag nu ska välja en svart så den passar till alla sufflor :O) (har alla)
  • straw2008
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 10:58:58 följande:
    Hur har du tagit bort dem?
    Sitter bara med en söm utmed kanten, sprättade bort den. Om jag vill sätta på de igen tar det ca 2 min på maskinen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21