• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:22:08 följande:
    Haha, vi är lite efter här i bushen, men riktigt så långt efter var jag inte medveten om Drömmer
    haha nej tack gode gud för att ni inte är såååå efter vore illa om ni fick DN hem nu från 2006 då skulle jag tycka synd om dig faktiskt! Hjärta
  • Noiis
    Kajsan skrev 2011-01-16 19:24:22 följande:
    Sand är ju mest smutståligt.
    Tänk vägsalt, banan, mjölk, glass, sand....
    jag hatade min sand blev ju riktigt fula fläckar av modden! men inte svårt att få bort! va ju bara att tvätta
  • Noiis
    thj skrev 2011-01-17 11:01:57 följande:
    Det tror jag ska gå,kan ev kolla om du vill :)
    tror du? Obestämd för mig känns de jätte konstigt.... men om du tror de så säger jag inte emot
  • Noiis
    thisissarah skrev 2011-01-17 11:13:04 följande:
    Var du nöjd med din gecko?
    nej, men jag har ändå saknat den som attans
    Jag köpte gecko när Noa var spädis men den va så otroligt låg och droppen rann över när en hund på tåget lätt stoppade ner sitt huvud och började skälla hos Noa.
    Då åkte jag och köpte en cameleon istället och sålde sedan geckon
    Geckon är hundra gånger smidigare än cam! men tyvärr gillar jag inte heller ramen som inte har skumgummi. de blir så fula repor.
    Skulle jag köpa en vagn i dag så skulle de bli en Frog faktiskt! den har allt de geckon hade och den har allt de som jag älskade hos cameleon!
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-01-17 11:35:28 följande:
    Jag tror inte heller att Gecko och Cameleon funkar att mixa. Men jag skall be K Kavat testa för hon har båda. Hon återkommer!
    de kanske funkar rent passnings messigt, men hur ska man då kunna ändra sitt/liggläge?? ha av ramen varje gång? låter rätt meckigt
  • Noiis
    thisissarah skrev 2011-01-17 12:03:44 följande:
    Nån annan som har haft/har en Gecko och varit nöjd? Såg att handtaget inte går att höja/sänka och att det inte är nåt skumgummi handtag heller, men det kanske man inte stör sig på?
    just höj/sänk funktionen saknade jag inte. frog har inte heller de
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21