• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2010-11-26 15:53:37 följande:
    det undrar min mamma oxå
    min mamma frågade om de va till för att kväva barnet. då de i många fall handlar om att folk täcker helt! nä noa va som sämst hade jag iof en P.oP filt eller en villervalla för när vi va på ställen där de va mycket folk. för att minska risken för infektioner.

värst tycker jag de va i england. d'r varenda jävel hade regnskyddet på även om solen sken och även inne i butiker. hel täckande saker så de verkligen blir växthus effekt! Stackars barn säger jag bara!
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 13:42:56 följande:
    Stargirl: kommer denim-suffletten säljas separat?
    om det är till bee plus du menar så fick jag info om att dom inte kommer att gå att sälja separat. dom kommer skickas nerpackade tillsammans med denimbasen chassit och allt annat för att inte ÅF ska kunna göra som med summer edt! (mao dela på grejerna)
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 18:19:57 följande:
    Blä, inte det svaret jag hade tänkt mig {#emotions_dlg.djavulsk}
    näää :( inte jag heller! Gråter
    men jag ska nog trösta mig med att sy ännu en denim suflett till mig! så blir jag kanske liiite glad iaf!
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 18:59:50 följande:
    Och jag har ju en proffssömmerska som skall sy en till mig men jag skall bara leverera Biet till henne också . Funderar på att be henne sy sen sits i denom också Tungan ute
    hihi jag funderade på de med man borde ju kunna sy typ ett överdrag... så slipper man trixa med stoppning osv.... huuuummm
  • Noiis

Fråga kompisen vad det är för färg. Kan va solblekt brun. Det står på kartongen vad de e för färg. Khaki finns inte i orginal dock va de väl nån.Kina kopia som hade de?? BaoBao??

• Noiis

Skillnad Frog-gecko är Storleken, gecko är mindre än Frog Färg, gecko finns i endast 3 ärtgrön röd och svart Fälla sitsen anordningen på Frog är de samma som cameleon med två vita knappar på sidan. Medans man ändrar läge på gecko genom trycka ihop mitt stången under sitsen. Ramen gecko har inget skumgummi vilket Frog och cameleon har. Man kan inte ha bumperbar på gecko. Tror det är allt

• Noiis

Finns nån mer som vart med om liknande. Men där handlade det om fel användning. Kontakta bugaboo eller din ÅF! Tåg åker inte iväg om nåt är ivägen för dörrarna, det är en säkerhets mekanism så det behöver du inte känna oro över

• Noiis

Kommer inte ihåg hur de va i de fallet men va nåt om att dra den i trappa oxå med bakhjulen fram har jag för mig. Men ja kan kolla om jag hittar inlägget när jag har en dator

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21