Bugaboo-tråd nr 21
värst tycker jag de va i england. d'r varenda jävel hade regnskyddet på även om solen sken och även inne i butiker. hel täckande saker så de verkligen blir växthus effekt! Stackars barn säger jag bara!

Fråga kompisen vad det är för färg. Kan va solblekt brun. Det står på kartongen vad de e för färg. Khaki finns inte i orginal dock va de väl nån.Kina kopia som hade de?? BaoBao??
Skillnad Frog-gecko är Storleken, gecko är mindre än Frog Färg, gecko finns i endast 3 ärtgrön röd och svart Fälla sitsen anordningen på Frog är de samma som cameleon med två vita knappar på sidan. Medans man ändrar läge på gecko genom trycka ihop mitt stången under sitsen. Ramen gecko har inget skumgummi vilket Frog och cameleon har. Man kan inte ha bumperbar på gecko. Tror det är allt ![]()
Kajsa, du får ju offra dig faktiskt! Klart du måste ha en denim kräver det ett barn till så..... ![]()
Kan ingen Maila den på tradera och fråga hur hon kan bevisa att det ät guld och inte sand, orginal kartong? Kvitto? Om de inte e sand så gissar jag på Kina! Ni?
Finns nån mer som vart med om liknande. Men där handlade det om fel användning. Kontakta bugaboo eller din ÅF! Tåg åker inte iväg om nåt är ivägen för dörrarna, det är en säkerhets mekanism så det behöver du inte känna oro över
Kommer inte ihåg hur de va i de fallet men va nåt om att dra den i trappa oxå med bakhjulen fram har jag för mig. Men ja kan kolla om jag hittar inlägget när jag har en dator ![]()