Bugaboo-tråd nr 21
Man ska väl kunna ställa vagnen på två hjul utan att den ska kunna knäckas mitt itu eller?
Kidzshop säljer ju sin dö snygga demo vagn till bra pris då ingår ju garantier å allt ![]()
Påsen ingår bara till Frog
jag har kört åkpåse eller vanliga täcken/kudde till spjälsäng i eller filt beroende på väder
Jag har förövrigt aldrig dragit nån vagn i en trappa! Tar en annan väg om jag stöter på trappa och ingen hiss.
Jag förstår att man inte jämt kan undvika trappor som du som bor så
men jag skulle aldrig klara att dra vagnen så.
På bugaboo.com kan du hitta återförsäljare ring annars på.nån.blocket annons och åk å kika på den ![]()
Jag menade så klart inte att man skulle låtsas vara köpsugen! Utan mer fråga om man fick. Om jag bodde där det inte fanns en ÅF hade iaf jsg tyckt att de va ok att man kom.och kikade
kanske inte 100 Pers men.nån ![]()
Ja jag hade själv blivit assur om man inte hade frågat utan lossades vara köpsugen ![]()
Fast om man frågar och säljaren säger ja har man ju inget att gnälla över! För det är faktiskt så vi sagt om du läser!
Jag har aldrig åkt buss som har trappa själv. När jag ska åka buss själv kollar jag upp med sl vilka turer som är handikapsanspassade och planerar efter det. Som tur är är det väldigt sällan vi har bussar med trappa