Inlägg från: Billabong |Visa alla inlägg
  • Billabong
    Haven09 skrev 2011-01-25 09:35:53 följande:
    Sara75:
    Vi köper bara sittdelen så det ingår bara det man köper löst!
    Aha!
  • Billabong
    imsa skrev 2011-01-30 19:43:42 följande:
    är det någon som beställt ifrån babytrader? om, kna ni rekomendera det?
    Jajamensan! Supernöjd med leverans och pris!
    Men det var 3,5 år sedan så du kanske vill ha en mer tidsnära referens...
  • Billabong
    linaenn skrev 2011-01-30 22:45:54 följande:
    En fråga, bromsen på min Cameleon tar inte ordentligt på höger sida. Man ser att den gröna lilla delen liksom inte tar ordentligt i kuggarna på hjulet. Är det något man kan justera själv eller är det reklamation av chassit som gäller?
    Minns inte att det var ngt grönt på bromsvajern... Men för att svara på din fråga: Bromsvajern spänner du enkelt själv. Det gjorde vi minst en gång i halvåret. Instruktioner finns i instruktionsboken.
  • Billabong
    Honey1982 skrev 2011-01-31 08:23:08 följande:
    Ni som har sittdel - vilken färg är bäst på sittdyna, om man tänker på smuts, värme (inför sommaren) osv? Funderar på svart, men den kanske blir jättevarm om det är soligt och 25+ grader.

Är det nån som vet ifall symönstrena för sittdel som finns på Tradera är bra?
    Vi hade mörkgrå och den tyckte jag är både snyggast och ser mest ren ut även med lite smuts på.

Symönstren har blivit totalsågade här i tråden tidigare.
  • Billabong
    Billabong skrev 2011-01-31 09:21:13 följande:
    Vi hade mörkgrå och den tyckte jag är både snyggast och ser mest ren ut även med lite smuts på.

Symönstren har blivit totalsågade här i tråden tidigare.
    Ojdå, Jag svarade nog lite galet. Menade bastyg men inser att du pratade om sittdyna. Vi hade en mönstrad som är sydd av DittenDatten. Kanonfin!
  • Billabong
    hjärtan81 skrev 2011-01-31 10:19:40 följande:
    Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?
    Nej, det är väl inte för sent. Men synd att inte kunnat ha den från början.

Det går numera att köpa den enbart som sittvagn, vilket blir billigare och mer adekvat för er. men jag vet inte om det går överallt eller bara på Kidzshoppen. Kolla med dem vad det kostar (eller så kommer svaret här i tråden inom kort. )
  • Billabong
    straw2008 skrev 2011-01-31 11:21:43 följande:
    Jag skulle köpa en bugaboo BEE till en ettåring, aldrig en cam... den är för baby tycker jag o sen kanske upp till 1,5 max :O)
    Själv tyckte jag Cameleon passade utmärkt i alla de tre åren vi hade den till vår dotter. Hon åkte iofs inte så mkt i den det senaste året eftersom hon då stod på ståbräda istället på syskonvagnen. Men ändå. De ggr hon åkte i den trivdes hon mkt bra.
  • Billabong
    linaenn skrev 2011-01-31 21:14:11 följande:
    Tack för ditt svar! Då ska vi testa det först och se om det hjälper. 
    (Det gröna jag tänker på är själva "klossen" i däcket som bromsvajern liksom kilar fast i däckets kuggar så att vagnen bromsas. Om du förstår vad jag menar? Den är grön/svart.) 
    Ok. Jag ahr inte kvar vagnen så jag kan inte dubbelkolla. Och jag hade den äldre modellen av chassi (med snäppfästen och lufthjul) så jag kan tänka mig att det såg lite annorlunda ut på min vagn. Men spänna bromsvajern förutsätter jag att man fortfarande gör själv. Precis som på en cykel när bromsen inte tar så bra...
  • Billabong
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-03 20:19:55 följande:
    thj
    Jobbar du på kidzshopen ?
    Wailea skrev 2011-02-03 21:10:05 följande:
    Hennes shop väl?
    Wailea skrev 2011-02-03 21:13:34 följande:
    Fast det kanske är hemligt men framgår ju indirekt av inläggen i tråden...
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-03 21:20:20 följande:
    Jaha ok ! Hade jag ingen aning om !
    Jag har handlat till min pöjk där förut !
    Toppen butik !
    Eh... om vi säger så här: Allt man undrar över, förstår eller tro sig veta om dylikt behöver vi kanske inte skriva om så övertydligt här i tråden....
    Så, då låter vi det vara därhän fr o m nu.
  • Billabong
    Snoppan skrev 2011-02-13 20:50:29 följande:
    Ja, supersvårt.. Jag har en rosa suffla så de blir lite svårt att matcha :P
    Varför det? Det fanns ju ganska många med rosa i... Eller menar du att det är svårt att matcha nyanserna?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21