Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Hahaha! Tack för hjälpen men en Sitty är jag inte intresserad av ;-D. Är nog dags för kudden för din del{#lang_emotions_dreamer}.

Får kanske leta fram min egna tummstock och mäta själv... {#lang_emotions_tongue_out}
    Sjukhus Mamman skrev 2010-05-15 22:49:45 följande:
    haha jag ska gå å sova nu! har precis använt tumstocken för att mäta för att planera ny säng till Noa. såg ditt inlägg går bort och mäter vagnen! sätter mig för att skriva hur bred den är men kommer först DÅ på att bugaboon är hos mamma och jag har kollat måtten på Noas sitty haha Sorry.. kan inte hjälpa dig!
    Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-05-15 23:12:46 följande:
    mm.. jag tror det va när man inte ser skillnad mellan en sitty och en bugaboo då borde man väl nästan söka sjukvård va? skyller på att jag aldrig använder sittyn utan den e här då vi ska på koutsläpp i morrn
    Låter härligt! Inte psykvården men koutsläppet... {#lang_emotions_laughing}
    På tal om det ska jag lägga in lite bilder från landet med Cameleon i "strandläge" någon frågat efter...
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Jag har lagt upp bild på min camelon i terräng, eller på landet i grustrafik iaf :0)

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Drömde att jag fick en rosa Bee+ inatt. Helt lycklig var jag tills jag märkte att de va en dröm ... * letar efter ngt att sälja så jag har samvete för en ny Bee*

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...

Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Stargirl skrev 2010-05-18 11:36:35 följande:
    Nu kan du ju fynda gamla Bee vagnar på Blocket gissar jag. Men jag hade nog köpt en ny Bee iaf jag tycker den nya är bättre.
    Man kanske kan fynda nya bee på blocket
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

vad ska man ha för färg på parasoll och dyna om man har denim bas???

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Har lite svårt för röd till denimen. Har haft rött topset och parasoll (som jag har kvar) men tycker det blir så marint (båtliv). Tror jag ska köpa offwhite dyna och parasoll. Eller gul!!! fast troligast offwhite! Ursnyggt! Så om man inte kan matcha basen får man köpa dyna o matcha parasollet med :0)

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Är det föresten någon mer än jag som kör utan suflett nu på sommaren? Min son har suflett när han sover annars lägger jag den i varukorgen. Han drar ändå tillbaka den om jag fäller upp den o mot solen har man ju parasoll o solbrillor :0)

Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Ia 70 skrev 2010-05-18 22:39:37 följande:
    Tror att det e så att skulle hon få Bud på Tradera så tar hon bort den fr Blocket, Inte helt ovanligt att man gör så. Sedan vet man ju aldrig...
    Så har jag gjort! Men tagit bort från blocket om varan blir såld på tradera så klart! Och om någon vill köpa via blocket drar man ut på det lite bara tills auktionen är avslutad...
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21