Bugaboo-tråd nr 21
Hahaha! Tack för hjälpen men en Sitty är jag inte intresserad av ;-D. Är nog dags för kudden för din del
.

Hahaha! Tack för hjälpen men en Sitty är jag inte intresserad av ;-D. Är nog dags för kudden för din del
.

Jag har lagt upp bild på min camelon i terräng, eller på landet i grustrafik iaf :0)
Drömde att jag fick en rosa Bee+ inatt. Helt lycklig var jag tills jag märkte att de va en dröm
... * letar efter ngt att sälja så jag har samvete för en ny Bee*
Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
vad ska man ha för färg på parasoll och dyna om man har denim bas??? ![]()
Har lite svårt för röd till denimen. Har haft rött topset och parasoll (som jag har kvar) men tycker det blir så marint (båtliv). Tror jag ska köpa offwhite dyna och parasoll. Eller gul!!!
fast troligast offwhite! Ursnyggt! Så om man inte kan matcha basen får man köpa dyna o matcha parasollet med :0)
Är det föresten någon mer än jag som kör utan suflett nu på sommaren? Min son har suflett när han sover annars lägger jag den i varukorgen. Han drar ändå tillbaka den om jag fäller upp den o mot solen har man ju parasoll o solbrillor :0)