Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

spigg skrev 2011-10-27 09:40:45 följande:
    Innermåtten på sittdelen och liggdelen, hur länge/hur gamla/hur stora barn ryms.
    Vad är det för skillnad på gamla och nya chassit.
    Vilka ltd editions finns det.
    Vilka babyskydd passar med adaptrarna.
    Var kan man köpa vagn utomlands.
    Vilka åkpåsar funkar i Cameleon förutom Bugaboos egna, vad är det för och hur ser man skillnad på de tre olika modellerna av åkpåse.
    Vem kan sy upp suffletter till Cam.
    Vilka svenska sidor kan man beställa en bugga ifrån, vilka rekommenderas.
    Ska handtaget vara ruckbart, ska ramen gå att gunga.
    Hur servar man vagnen, hur smörjer man framhjulen.

Kan säkert komma på ännu fler frågor. Ni får gärna länka till Donkey-tråden i den nya trådstarten, eller tycker ni att man ska slå ihop trådarna?
    Hacken på framhjulen, hur många kilo per hack.
    Hur ser jag om min vagn är "fake"
    Hur vilker man åkpåsen att passa bra i liggdelen
    Hur får jag "öljettringarna" över "metallpiggarna" enklast
  • Joddan

Har nån anmält annonsen? Det ska man höra när det är fake. Jag kommer inte in på blocket just nu...

• Joddan

Men så konstigt! Jag har två frogchassin men cameleonhjulen passar båda...

• Joddan

På alla tre frog chassin jag haft i min ägo har det stått årtal på...

• Joddan

Jag har camsittdel på frog. Den ser inte alls tolig ut. Men det är svårt att få sittdelens "rumpa" över pinnen när jag ska skifta viloläge-sittläge... Men då hjälper jag till och "puttar" upp rumpan bara

• Joddan

Gamla ståbrädan passar inte alls på bee+??? Inte ens med adaptrar från nya brädan??? Inte ens om man snickrar ihop ngt själv?

• Joddan

Tantpruselius

Min mail går inte att svara på inkommna mail!!! Jag ignorerar inte dig.,, den rosa sufletten är borta tyvärr.

• Joddan

Tant!
    Har du sett mitt meddelande längre bak??? Kan inte svara på mail! Min mail i knäpp... Men sufletten är borta så du vet

• Joddan

Har inte köpt cosmon :(. Klarade inte av det ekonomiskt nu tyvärt! Sedan kändes beet rätt tillräckligt nu när vi går mot vår.
    Men om jsg hittar en till rätt pris kommer jag bli sugen.

Nu är jag på häxjakt efter en retro emmaljunga! Så om du ser nån hyffsat billig hojta till :) :) :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21